IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 14.08.2018 || Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |  „Нели“ ќе произведува бонбониера Azbuka  |  АВТ нов дистрибутер на „Вернер & Мерц“  |  Директорката на „Пепсико“ се повлекува од функцијата  |  Ново кисело млеко на „Бимилк“  |  Македонија на 28. место во светот по извоз на вино  |  Компанијата „13. јул-Плантаже“ ги зголеми приходите  |  „Хајнекен“ купува дел од најголемиот кинески производител на пиво  |  Руски „Светофор“ влегува во Романија  |  Промена во Управниот одбор на „Жито лукс“  |  Супер-колачите на „Виталиа“ со Брајова азбука  |  Групацијата „Реве“ бара нови партнери  |   ||
   

Европа: Трговците воведуваат премиум приватни марки

06.06.2018

Студијата на „Минтел" открива дека Европа е лидер на глобално ниво во воведувањето на премиум приватни марки.

Според студијата, минатата година речиси 6 од 10 приватни марки во Европа биле лансирани како премиум производи. Северна Америка е втора на листата, со премиум производи што сочинуваат 22% од лансираните приватни марки. „Минтел" открива и дека поголемиот дел од европските потрошувачи се согласуваат дека квалитетот на производите на приватните трговски марки станува сè подобар во последните неколку години.

Германија и Франција се пазарите што најмногу прифаќаат премиум приватни марки од категориите храна и пијалаци: 41% од германските и 37% од француските потрошувачи ги купиле овие производи во трите месеци пред анкетата на почетокот од 2018 година.


Назад
 
 
 
 
back to top