IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 25.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

Велика Британија: „Теско“ подготвува нов синџир дисконтни продавници

12.02.2018

Најголемиот британски трговец, групацијата супермаркети „Теско", планира да отвори синџир продавници за производи со производи ниски цени, како одговор на брзиот пораст на германските ривалски синџири „Алди" и „Лидл" во Велика Британија, јавува весникот „Сандеј тајмс".

 

Повикувајќи се на свои сознанија, весниот објави дека „Теско" развива посебен бренд, со кој ќе ги предизвика ценовно своите германски конкуренти со ограничена понуда, во споредба со понудата во главните банери на компанијата.

Засега, од „Теско" нема јавен одговор во врска со наводите на „Сандеј тајмс".

Податоците од истражувањето на групацијата „Кантар ворлдпанел" што беа објавени минатиот вторник, покажале дека акциите на „Теско" во послендите 12 недели пораснале за 2,6%, но и дека уделот на четирите најголеми британски синџири супермаркети на пазарот се намалил, во полза на „Алди" и „Лидл".

„Теско" опфаќа 28% од пазарот со стоки за широка потрошувачка во Велика Британија. Кај „Алди" и кај „Лидл" продажбата се зголемила за 16,2%, односно за 16,3%, со што нивниот удел на пазарот достигнал 6,9%, односно 5%.


Назад
 

 
 
 
back to top