IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 19.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

Велика Британија: „Теско“ подготвува нов синџир дисконтни продавници

12.02.2018

Најголемиот британски трговец, групацијата супермаркети „Теско", планира да отвори синџир продавници за производи со производи ниски цени, како одговор на брзиот пораст на германските ривалски синџири „Алди" и „Лидл" во Велика Британија, јавува весникот „Сандеј тајмс".

 

Повикувајќи се на свои сознанија, весниот објави дека „Теско" развива посебен бренд, со кој ќе ги предизвика ценовно своите германски конкуренти со ограничена понуда, во споредба со понудата во главните банери на компанијата.

Засега, од „Теско" нема јавен одговор во врска со наводите на „Сандеј тајмс".

Податоците од истражувањето на групацијата „Кантар ворлдпанел" што беа објавени минатиот вторник, покажале дека акциите на „Теско" во послендите 12 недели пораснале за 2,6%, но и дека уделот на четирите најголеми британски синџири супермаркети на пазарот се намалил, во полза на „Алди" и „Лидл".

„Теско" опфаќа 28% од пазарот со стоки за широка потрошувачка во Велика Британија. Кај „Алди" и кај „Лидл" продажбата се зголемила за 16,2%, односно за 16,3%, со што нивниот удел на пазарот достигнал 6,9%, односно 5%.


Назад
 
 
 
 
back to top