IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 21.09.2018 || Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |  Расте извозот на српските кекси и вафли   |  „Витаминка“ кечапот во нова подобрена амбалажа   |  Еко -акција на „Пивара Скопје“, „Пакомак“ и Холандска амбасада   |  „Крофните од Хром“ станаа трговска марка   |  Хрватска ќе избира „најдобар производ на годината“ за 2019-та  |   ||
   

Македонија: Со „Start smart“ до мултимедијален простор за учење

13.02.2018
Компанијата „Нестле" со панел дискусија за значењето на дигитализацијата во образованието, ја најави кампањата „Start smart" со која ќе се собираат средства за отворање мултимедијален центар во Националната и универзитетска библиотека „Св. Климент Охридски".
Следејќи ги светските трендови, Националната библиотека почна процес на дигитализација на книгите и архивите, а како што истакна Марко Цуцуловски, менаџер на Националната библиотека, на денешната панел дискусија, поддршката на „Нестле" е важна за да се дигитализира библиотечното градиво и со мултимедијалниот центар тоа да стане уште подостапно.

Бренд-менаџерот на Nescafé 3in1 Соња Шљивиќ, истакна дека компанијата „Нестле" смета дека сите промени почнуваат од едукацијата и токму тоа е причината за почнување на кампањата „Start smart" во чии рамки ќе се одвојуваат средства од продажбата на секој производ Nescafé 3in1 и Nescafé 2in1 кои ќе бидат донирани за креирање на мултимедијален центар во библиотеката.

Новиот простор за учење и професионален напредок ќе им помогне на младите и талентирани луѓе да најдат подобри можности за работа. Како меѓународна компанија имаме одговорност да им помогнеме на младите да им се обезбеди адекватно образование и вештини, истакна Шљивиќ. 

Покрај читањето на дигиталното градиво, новиот мултимедијален центар ќе биде користен и за организација на работилници и обуки за младите, како и за филмски проекции и панел дискусии.


Младите се на социјалните мрежи
Дури 94% од милениумската генерација се активни на социјалните мрежи и користат апликација за комуникација - „Фејсбук" е најчесто користена алатка за комуникација (93%), потоа „Вајбер" (71%), „Инстеграм" (61%), „Ватсап" (58%) и „Твитер" (17%), покажува минатогодишното истражување на компанијата „Нестле", спроведено во регионот.



Назад
 
 
 
 
back to top