IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 20.08.2018 || „Хенкел“ оствари добри резултати во вториот квартал годинава  |  ДИС отвори два маркета во Параќин  |  Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |   ||
   

Италија: „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра

19.04.2018

Италијанскиот производител на минералната вода S.Pellegrino, минатата година ја завршил со приход во висина од 895 милиони евра и со производство на 3,7 милијарди шишиња.

Според извештајот од компанијата, која произведува и безалкохолни пијалаци, продажбата на меѓународните пазари изнесувала 54% од вкупниот приход, со повеќе од 1,6 милиони продадени шишиња во повеќе од 150 земји. За порастот на извозот од 4%, најзаслужни биле минералните води S.Pellegrino и Acqua Panna. Вкупниот приход на компанијата количински се зголемил за 7,8% во Европа и за 14,8% во Јужна Америка.

Брендот S.Pellegrino количински ги зголемил вкупните перформанси за 5,2% во однос на 2016 година, а Acqua Panna за 7% на домашниот и на странските пазари.

Во Италија, главниот двигател на порастот на продажбата бил брендот Levissima (7%). Групацијата на домашниот пазар остварила приходи во висина од 410 милиони евра.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top