IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 27.05.2018 || Hina products се закити со 4 златни медали  |  Тринаесет студенти примени во програмата „Меркатор-С“  |  Скопско Нефилтрирано, ново пиво од „Пивара Скопје“  |  Мора да се вложува во истражувања и во развој  |  Рекордни 15 награди за „Тиквеш“ во Лондон  |  Нов концепт - „Куќа хемије ексклузив“  |  Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |   ||
   

Италија: „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра

19.04.2018

Италијанскиот производител на минералната вода S.Pellegrino, минатата година ја завршил со приход во висина од 895 милиони евра и со производство на 3,7 милијарди шишиња.

Според извештајот од компанијата, која произведува и безалкохолни пијалаци, продажбата на меѓународните пазари изнесувала 54% од вкупниот приход, со повеќе од 1,6 милиони продадени шишиња во повеќе од 150 земји. За порастот на извозот од 4%, најзаслужни биле минералните води S.Pellegrino и Acqua Panna. Вкупниот приход на компанијата количински се зголемил за 7,8% во Европа и за 14,8% во Јужна Америка.

Брендот S.Pellegrino количински ги зголемил вкупните перформанси за 5,2% во однос на 2016 година, а Acqua Panna за 7% на домашниот и на странските пазари.

Во Италија, главниот двигател на порастот на продажбата бил брендот Levissima (7%). Групацијата на домашниот пазар остварила приходи во висина од 410 милиони евра.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 

 
 
 
back to top