IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 19.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

Италија: „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра

19.04.2018

Италијанскиот производител на минералната вода S.Pellegrino, минатата година ја завршил со приход во висина од 895 милиони евра и со производство на 3,7 милијарди шишиња.

Според извештајот од компанијата, која произведува и безалкохолни пијалаци, продажбата на меѓународните пазари изнесувала 54% од вкупниот приход, со повеќе од 1,6 милиони продадени шишиња во повеќе од 150 земји. За порастот на извозот од 4%, најзаслужни биле минералните води S.Pellegrino и Acqua Panna. Вкупниот приход на компанијата количински се зголемил за 7,8% во Европа и за 14,8% во Јужна Америка.

Брендот S.Pellegrino количински ги зголемил вкупните перформанси за 5,2% во однос на 2016 година, а Acqua Panna за 7% на домашниот и на странските пазари.

Во Италија, главниот двигател на порастот на продажбата бил брендот Levissima (7%). Групацијата на домашниот пазар остварила приходи во висина од 410 милиони евра.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top