IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 21.09.2018 || Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |  Расте извозот на српските кекси и вафли   |  „Витаминка“ кечапот во нова подобрена амбалажа   |  Еко -акција на „Пивара Скопје“, „Пакомак“ и Холандска амбасада   |  „Крофните од Хром“ станаа трговска марка   |  Хрватска ќе избира „најдобар производ на годината“ за 2019-та  |   ||
   

Хрватска: Работењето на „Агрокор“ бележи позитивни резултати

12.01.2018
Во месечниот извештај за работењето на вонредната Управа на „Агрокор" забележани се позитивни деловни резултати и продолжување на финансиското и оперативното реструктуирање на „Агрокор" и неговите поврзани компании. 

Приходите на „Конзум" и „Тисaк" се над очекуваното ниво, покажува месечниот извештај, кој се однесува на периодот од 11 декември 2017 година до 10 јануари 2018 година. „Конзум" оствари поголеми приходи, маржа, број на купувачи и оперативни добивки (ЕБИТДА), што е резултат на интензивното работење во изминатите месеци. „Тисак" ја прошири својата понуда што доведе до подобра бруто-маржа и ЕБИТДА. Намалувањето на трошоците во голема мера влијаеше на позитивните резултати во ЕБИТДА, а со поврат на приходите реализирана е и очекувана профитабилност.

Компаниите од деловната група Прехрана во ноември бележат пораст на приходите од продажбата и ЕБИТДА што е во согласност со очекувањата. Една од целите беше зголемување на залихите, како и подготовка за празничната сезона во декември. Во текот на ноември лансирани се неколку иновации во сегментот на замрзнатата храна и на маслото за јадење. Компаниите продолжија со постојано подобрување на ефикасноста на работењето преку намалување на трошоците, оптимизација на производственото портфолио и анализи на профитабилноста на купувачите и доставувачите.

Во деловната група Земјоделство, во ноември, особено се истакнува порастот на приходите од продажбата на „ПИК Винковац", поради зголемување на продажбата на прасиња и јагнешко месо, ратарски производи и подобар принос на шеќерната репа. 



Назад
 
 
 
 
back to top