IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 21.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Португалија: Пораст на продажбата на вино во 2017 година

10.01.2018

Продажбата на вино во Португалија минатата година се зголемила за 4% во малопродажниот канал и за 8% во баровите и во рестораните, покажуваат податоците на португалски „Нилсен".

Виното во шишиња и понатаму доминира на пазарот со 42,5% удел во продажбата. Иако сите видови вина забележаа пораст на продажбата минатата година, продажбата на националните вина се зголеми за 7%, што претставува позитивен динамизам за португалската екомонија, велат од „Нилсен" – Португалија.

Побарувачката за поскапи вински етикети довела до зголемување на просечните пазарни цени. Сепак, додека во трговскиот сектор цените се зголемувале, во угостителскиот бил забележан благ пад. Во малопродажбата била забележана зголемена побарувачка за вина од регионите на Лисабон, Дао и на Сетубал, додека во рестораните – од Доро, Мињо и од Тежо.

Инвестиции во извоз: Според наводите на асоцијацијата „Вини Португал", пиринејската земја годинава планира да инвестира околу 13 милиони евра за меѓународна промоција на своите вина. Од асоцијацијата, која ќе инвестира околу 6,5 милиони евра од вкупната сума, велат дека 24% од финансиите ќе бидат внаменети за американскиот пазар. САД се главната португалска дестинација за извоз, со пораст од 9,2% од 2011 до 2016 година, по кои следуваат: Франција, Велика Британија, Канада, Германија, Белгија, Холандија, Ангола и Швајцарија. Приоритетни земји за Португалија во иднина ќе бидат Канада, Кина, Русија и Полска.

Изворwww.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top