IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 23.01.2018 || Нов „Алди-М плус“ во Гевгелија  |   „Бивода“ планира извоз во Македонија и во Грција  |  Престижен орден од Финска за Светозар Јаневски  |  „Мигрос“ останува лидер, најголем скок во интернет-каналот  |  „Биедронка“ станува сè посилна  |  „Тривит“ ги презеде постројките на пекарницата „Алимпије“  |  „Плодине“ го отворија 81. продажен центар   |  „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |  „Фереро“ го купува американскиот кондиторски сегмент на „Нестле“  |  „Маркс & Спенсер“ го продаде бизнисот во Хонг Конг  |  „Лакталис“ повлекува 12 милиони пакувања млеко за бебиња  |  „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на „Марс“  |  Пазарџиите ќе работат со лиценци  |  „Агрокор“ ја демантира продажбата на маркетите „Конзум“  |  „Нестле“ го продава кондиторскиот сегмент  |  „Кауфланд“ ќе отвори 15 супермаркети во Молдавија  |  „Волмарт“ ја зголемува платата на работниците  |  „Скопски пазар“ излегува од бизнисот со маркети  |  Тина Пухало Грладиновиќ нов директор на „К пивовари“  |   ||
   

Португалија: Пораст на продажбата на вино во 2017 година

10.01.2018

Продажбата на вино во Португалија минатата година се зголемила за 4% во малопродажниот канал и за 8% во баровите и во рестораните, покажуваат податоците на португалски „Нилсен".

Виното во шишиња и понатаму доминира на пазарот со 42,5% удел во продажбата. Иако сите видови вина забележаа пораст на продажбата минатата година, продажбата на националните вина се зголеми за 7%, што претставува позитивен динамизам за португалската екомонија, велат од „Нилсен" – Португалија.

Побарувачката за поскапи вински етикети довела до зголемување на просечните пазарни цени. Сепак, додека во трговскиот сектор цените се зголемувале, во угостителскиот бил забележан благ пад. Во малопродажбата била забележана зголемена побарувачка за вина од регионите на Лисабон, Дао и на Сетубал, додека во рестораните – од Доро, Мињо и од Тежо.

Инвестиции во извоз: Според наводите на асоцијацијата „Вини Португал", пиринејската земја годинава планира да инвестира околу 13 милиони евра за меѓународна промоција на своите вина. Од асоцијацијата, која ќе инвестира околу 6,5 милиони евра од вкупната сума, велат дека 24% од финансиите ќе бидат внаменети за американскиот пазар. САД се главната португалска дестинација за извоз, со пораст од 9,2% од 2011 до 2016 година, по кои следуваат: Франција, Велика Британија, Канада, Германија, Белгија, Холандија, Ангола и Швајцарија. Приоритетни земји за Португалија во иднина ќе бидат Канада, Кина, Русија и Полска.

Изворwww.esmmagazine.com


Назад
 

 
 
 
back to top