IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 19.07.2018 || Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |  „Нилсен“ именуваше нов раководител за Јадранскиот Регион  |  „Макпрогрес“ на „Summer Fancy Food Show“  |  „Перно Рикар“ ќе дистрибуира безалкохолен џин  |  Продажба на алкохолни пијалаци во секое време  |   ||
   

Хрватска: „Подравка“ со најдобри резултати во историјата

09.05.2018
Резултатите од неревидираниот извештај, за периодот од јануари до март 2018, предизвикаа големо задоволство кај Надзорниот одбор на групацијата затоа што, како што истакнаа, станува збор за најдобрите постигнати резултати во историјата на „Подравка".
Нето-добивката на групацијата „Подравка" за првото тримесечје изнесува околу 9,4 милиони евра, што претставува значителен пораст во споредба со истиот период минатата година кога се остварени 2,4 милиона евра.

Порастот на продажбата на асортиманот со контрола на оперативните трошоци резултира со двоцифрен пораст на профитабилноста на сите нивоа во работењето.
Приходите од продажбата изнесуваат 133,6 милиони евра, што претставува зголемување за 8,3% во споредба со истиот период минатата година. На порастот на приходите од продажбата во најголема мера влијаеше сегментот прехрана, каде што се остварени 106,7 милиони евра, што претставува пораст од 9,2%.

Во поглед на реализираните приходи по региони, најголем пораст е забележан во Централна Европа, и тоа за 15,9%, потоа во Источна Европа - 14,9%. Во Јадранскиот Регион, како еден од најзначајните за групацијата, забележан е пораст од 6,3%.

Фокусот на менаџментот за 2018 година останува ист: органски пораст, намалување на задолженоста и подобрување на интерната ефикасност.



Назад
 
 
 
 
back to top