IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 27.05.2018 || Hina products се закити со 4 златни медали  |  Тринаесет студенти примени во програмата „Меркатор-С“  |  Скопско Нефилтрирано, ново пиво од „Пивара Скопје“  |  Мора да се вложува во истражувања и во развој  |  Рекордни 15 награди за „Тиквеш“ во Лондон  |  Нов концепт - „Куќа хемије ексклузив“  |  Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |   ||
   

Србија: „Персу“ ги повика локалните производители да соработуваат

18.04.2018
Трговскиот синџир маркети „Персу" го почна проектот „Наши сме" и ги повика локалните производители да соработуваат.
Трговскиот синџир сака дополнително да го зајакне, мотивира и да го поттикне локалниот развој, поддржувајќи ги локалните производители, а воедно нудејќи им на своите купувачи свежи и здрави производи, во повеќе од 140 малопродажни објекти во Војводина. 

Нашата цел е создавање благосостојба на локалната средина во која работиме, преку сопствена современа малопродажба и достапност на здрави, домашни и локални производи. Сакаме на нашите купувачи да овозможиме лесна достапност на ваквите производи, а на производителите, на нашите идни партнери, да им го олесниме пласманот и условите за работење, изјави Дарко Бјелоглав, директор и косопственик на маркетите „Персу". 

По повод официјалното претставување на проектот, беше потпишан и првиот договор со семејна млекарница од Мокрина.

Овој проект навистина може да ги охрабри производителите, бидејќи нуди можност за пласман на производите во 140 објекти на синџирот „Персу", а потенцијално и во 600 малопродажни објекти во Србија, во рамките на асоцијацијата „Домаќи трговачки ланац", чиј основач и член е „Персу". Веруваме дека тоа ќе го унапреди нашето работење, објасни Бојка Плавшиќ, сопственик на млекарницата „Морин-млек". 

Назад
 

 
 
 
back to top