IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 19.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

Србија: „Персу“ ги повика локалните производители да соработуваат

18.04.2018
Трговскиот синџир маркети „Персу" го почна проектот „Наши сме" и ги повика локалните производители да соработуваат.
Трговскиот синџир сака дополнително да го зајакне, мотивира и да го поттикне локалниот развој, поддржувајќи ги локалните производители, а воедно нудејќи им на своите купувачи свежи и здрави производи, во повеќе од 140 малопродажни објекти во Војводина. 

Нашата цел е создавање благосостојба на локалната средина во која работиме, преку сопствена современа малопродажба и достапност на здрави, домашни и локални производи. Сакаме на нашите купувачи да овозможиме лесна достапност на ваквите производи, а на производителите, на нашите идни партнери, да им го олесниме пласманот и условите за работење, изјави Дарко Бјелоглав, директор и косопственик на маркетите „Персу". 

По повод официјалното претставување на проектот, беше потпишан и првиот договор со семејна млекарница од Мокрина.

Овој проект навистина може да ги охрабри производителите, бидејќи нуди можност за пласман на производите во 140 објекти на синџирот „Персу", а потенцијално и во 600 малопродажни објекти во Србија, во рамките на асоцијацијата „Домаќи трговачки ланац", чиј основач и член е „Персу". Веруваме дека тоа ќе го унапреди нашето работење, објасни Бојка Плавшиќ, сопственик на млекарницата „Морин-млек". 

Назад
 
 
 
 
back to top