IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 20.08.2018 || „Хенкел“ оствари добри резултати во вториот квартал годинава  |  ДИС отвори два маркета во Параќин  |  Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |   ||
   

Србија: „Персу“ ги повика локалните производители да соработуваат

18.04.2018
Трговскиот синџир маркети „Персу" го почна проектот „Наши сме" и ги повика локалните производители да соработуваат.
Трговскиот синџир сака дополнително да го зајакне, мотивира и да го поттикне локалниот развој, поддржувајќи ги локалните производители, а воедно нудејќи им на своите купувачи свежи и здрави производи, во повеќе од 140 малопродажни објекти во Војводина. 

Нашата цел е создавање благосостојба на локалната средина во која работиме, преку сопствена современа малопродажба и достапност на здрави, домашни и локални производи. Сакаме на нашите купувачи да овозможиме лесна достапност на ваквите производи, а на производителите, на нашите идни партнери, да им го олесниме пласманот и условите за работење, изјави Дарко Бјелоглав, директор и косопственик на маркетите „Персу". 

По повод официјалното претставување на проектот, беше потпишан и првиот договор со семејна млекарница од Мокрина.

Овој проект навистина може да ги охрабри производителите, бидејќи нуди можност за пласман на производите во 140 објекти на синџирот „Персу", а потенцијално и во 600 малопродажни објекти во Србија, во рамките на асоцијацијата „Домаќи трговачки ланац", чиј основач и член е „Персу". Веруваме дека тоа ќе го унапреди нашето работење, објасни Бојка Плавшиќ, сопственик на млекарницата „Морин-млек". 

Назад
 
 
 
 
back to top