IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 14.08.2018 || Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |  „Нели“ ќе произведува бонбониера Azbuka  |  АВТ нов дистрибутер на „Вернер & Мерц“  |  Директорката на „Пепсико“ се повлекува од функцијата  |  Ново кисело млеко на „Бимилк“  |  Македонија на 28. место во светот по извоз на вино  |  Компанијата „13. јул-Плантаже“ ги зголеми приходите  |  „Хајнекен“ купува дел од најголемиот кинески производител на пиво  |  Руски „Светофор“ влегува во Романија  |  Промена во Управниот одбор на „Жито лукс“  |  Супер-колачите на „Виталиа“ со Брајова азбука  |  Групацијата „Реве“ бара нови партнери  |   ||
   

САД: Отворен е првиот „Амазон гоу“ за потрошувачите

23.01.2018

По повеќе од година пробен период, „Амазон" во Сиетл ја отвори првата продавница „Амазон гоу" за потрошувачите, во која нема каси, ниту чекање во редови на наплата.

Новиот формат, кој се смета за револуција во малопродажбата, го тестираа вработените во компанијата „Амазон" во Сиетл, за сè да биде во ред. Продавницата, која се простира на површина од 1.800 квадратни метри, користи мрежа камери, кои се монтирани на таванот за да го идентификуваат секој купувач и да ги следат артиклите што тој ги зема, со што се елиминира потребата за посебно читање и наплата на одбраните производи на каса.

Пред влегувањето, купувачите мора да ја скенираат апликацијата Amazon Go од својот паметен телефон. Сензорите на полиците ги додаваат артиклите на сметка, откако купувачот ќе ги земе од полица, или ако ги врати – се бришат. Купеното се наплаќа со кредитната картичка на купувачот, кога тој ќе ја напушти продавницата. Накратко, купувањето во „Амазон гоу" изгледа на следниот начин: купувачот влегува во продавницата, зема што сака и излегува.

Гигантот за е-продажба ја отвори „Амазон гоу" за вработените уште во ноември 2016 година и имаше во план да ја отвори и за потрошувачите многу порано. Предизвиците со кои се соочил и што морал да ги реши пред да биде отворена, е правилната идентификација на купувачите со сличен облик на телото, или кога децата ги враќаат производите на погрешни места.

Џана Пуерини од „Амазон гоу" вели дека продавницата добро функционирала за време на експерименталната фаза.


Назад
 
 
 
 
back to top