IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 21.09.2018 || Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |  Расте извозот на српските кекси и вафли   |  „Витаминка“ кечапот во нова подобрена амбалажа   |  Еко -акција на „Пивара Скопје“, „Пакомак“ и Холандска амбасада   |  „Крофните од Хром“ станаа трговска марка   |  Хрватска ќе избира „најдобар производ на годината“ за 2019-та  |   ||
   

Македонија: Ново кисело млеко на „Бимилк“

08.08.2018

Производителот на млеко и млечни производи „Бимилк" го збогати портфолиото на кисело-млечни производи со уште еден освежителен вкус – Bitolsko extra кравјо кисело млеко.

Како што информираат од компанијата, новиот производ е резултат на повеќемесечни истражувања на пазарот и мислењето на потрошувачите. Резултатите покажале дека потрошувачите на „Бимилк", особено тие од Источна Македонија, го претпочитаат покиселкавиот и поосвежителен вкус на киселото млеко, па оттука потекнала и идејата за негово лансирање.

Воведувањето на киселото млеко Bitolsko extra е дел од нашата стратегија за проширување на производтвеното портфолио на производи, кои ги задоволуваат специфичните потреби и очекувања на потрошувачите. Одделот за истражување и развој во изминатиот период навистина посветено и неуморно работеше во креирањето на совршениот производ, кој е комбинација од извонредно фина и кремава структура и киселкав вкус, изјави Полексена Јанкуловска, маркетинг-менаџер во „Бимилк".


Назад
 
 
 
 
back to top