IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 15.11.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Македонија: Ново кисело млеко на „Бимилк“

08.08.2018

Производителот на млеко и млечни производи „Бимилк" го збогати портфолиото на кисело-млечни производи со уште еден освежителен вкус – Bitolsko extra кравјо кисело млеко.

Како што информираат од компанијата, новиот производ е резултат на повеќемесечни истражувања на пазарот и мислењето на потрошувачите. Резултатите покажале дека потрошувачите на „Бимилк", особено тие од Источна Македонија, го претпочитаат покиселкавиот и поосвежителен вкус на киселото млеко, па оттука потекнала и идејата за негово лансирање.

Воведувањето на киселото млеко Bitolsko extra е дел од нашата стратегија за проширување на производтвеното портфолио на производи, кои ги задоволуваат специфичните потреби и очекувања на потрошувачите. Одделот за истражување и развој во изминатиот период навистина посветено и неуморно работеше во креирањето на совршениот производ, кој е комбинација од извонредно фина и кремава структура и киселкав вкус, изјави Полексена Јанкуловска, маркетинг-менаџер во „Бимилк".


Назад
 
 
 
 
back to top