IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 16.10.2018 || „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |  „Цедевита“ доби концесија за вода   |   ||
   

Македонија: Нова „Кораб Трница“ во скопско Црниче

09.07.2018

На 5 јули е отворена новата продавница „Кораб Трница" на улицата Бихачка спроти „Симпо", во непосредна близина на МВР.

Точно пред една година на истиот датум беа отворени три продавници на компанијата „Кораб Трница", и тоа во ТЦ „Бисер" во Аеродром, на пазарчето Буњаковец и во комплексот во Трница.

Во новата продавница, која располага со продажен простор од 40 квадратни метри и магацин од 20 квадратни метри, потрошувачите се услужуваат на една наплатна каса, а за услугата се грижат тројца вреботени. Асортиманот го сочинува широка палета на природни производи, од кои најголемиот дел се од сопствено производство на компанијата „Кораб Трница", како козји и овчи млечни производи, свежо месо, сувомесни производи, маслинки и маслиново масло, мед, сокови, како и избор од црвени, бели и овошни вина од „Шато Сопот".

Акцентот е на квалитетот на производите, во чиј состав е преточен вкусот на недопрената природа изрзена преку чистиот воздух, бистрата вода и бескрајните пасишта на месноста Трница. Концептот на нашата компанија е сопствено производство на природни прехранбени производи и нивно пласирање преку сопствени продавници и во таа насока, постојано воведуваме иновации и го прошируваме асортиманот, изјави за InStore Борис Дабевски, еден од сопствениците на компанијата.


Назад
 
 
 
 
back to top