IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 20.08.2018 || „Хенкел“ оствари добри резултати во вториот квартал годинава  |  ДИС отвори два маркета во Параќин  |  Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |   ||
   

Македонија: Нова „Кораб Трница“ во скопско Црниче

09.07.2018

На 5 јули е отворена новата продавница „Кораб Трница" на улицата Бихачка спроти „Симпо", во непосредна близина на МВР.

Точно пред една година на истиот датум беа отворени три продавници на компанијата „Кораб Трница", и тоа во ТЦ „Бисер" во Аеродром, на пазарчето Буњаковец и во комплексот во Трница.

Во новата продавница, која располага со продажен простор од 40 квадратни метри и магацин од 20 квадратни метри, потрошувачите се услужуваат на една наплатна каса, а за услугата се грижат тројца вреботени. Асортиманот го сочинува широка палета на природни производи, од кои најголемиот дел се од сопствено производство на компанијата „Кораб Трница", како козји и овчи млечни производи, свежо месо, сувомесни производи, маслинки и маслиново масло, мед, сокови, како и избор од црвени, бели и овошни вина од „Шато Сопот".

Акцентот е на квалитетот на производите, во чиј состав е преточен вкусот на недопрената природа изрзена преку чистиот воздух, бистрата вода и бескрајните пасишта на месноста Трница. Концептот на нашата компанија е сопствено производство на природни прехранбени производи и нивно пласирање преку сопствени продавници и во таа насока, постојано воведуваме иновации и го прошируваме асортиманот, изјави за InStore Борис Дабевски, еден од сопствениците на компанијата.


Назад
 
 
 
 
back to top