IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 15.11.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Јужна Кореја: Нов начин на пакување на бананите

16.08.2018
 
Јужнокорејскиот синџир супермаркети „Е-март" претстави нов начин на пакување на бананите, кој според повеќето коментари на социјалните мрежи, е генијален.

Шест банани се подредени од најзрели до најмалку зрели, односно од темножолти до зелени. На тој начин, објаснуваат од јужнокорејскиот трговски синџир, потрошувачите може да бидат сигурни дека нема да купат премногу зрели плодови, ниту премногу недозреани. Како што истакнуваат од „Е-март", најдобро е да се јаде по една банана дневно.

Според коментарите на социјалните мрежи, постојат и такви што не гледаат потреба од продажба на банани во пластично пакување, но поголемиот дел се воодушевени што во пакувањето има овошки со различен степен на зрелост.


Назад
 
 
 
 
back to top