IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 14.08.2018 || Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |  „Нели“ ќе произведува бонбониера Azbuka  |  АВТ нов дистрибутер на „Вернер & Мерц“  |  Директорката на „Пепсико“ се повлекува од функцијата  |  Ново кисело млеко на „Бимилк“  |  Македонија на 28. место во светот по извоз на вино  |  Компанијата „13. јул-Плантаже“ ги зголеми приходите  |  „Хајнекен“ купува дел од најголемиот кинески производител на пиво  |  Руски „Светофор“ влегува во Романија  |  Промена во Управниот одбор на „Жито лукс“  |  Супер-колачите на „Виталиа“ со Брајова азбука  |  Групацијата „Реве“ бара нови партнери  |   ||
   

Велика Британија: „Номад фудс“ ја презема „Ент Бесис“

07.06.2018

Прехранбената компанија „Номад фудс" во понеделникот објави дека склучила договор за преземање на британскиот производител на пакувана храна „Ент Бесис" од „Вилијам Џексон & сан" за 240 милиони евра.

Аквизицијата на „Ент Бесис", компанија позната по своите јоркшир пудинзи и смрзнати компири, ќе ја зајакне позицијата на „Номад фудс" во Обединетото Кралство, која на британскиот пазар е присутна со смрзнатите производи Birds Eye и со брендот пици Goodfella's.

Ѝ посакуваме добредојде на „Ент Бесис" во „Номад фудс". Познатите брендови на „Ент Бесис", позитивните вредности и силните квалификации одлично се вклопуваат во нашето постојно портфолио, коментира Стефан Десхимакер, главен извршен директор на „Номад фудс".

Тој додава дека со втората аквизиција годинава, по преземањето на сопственикот на Goodfella's – „Грин ајл фудс" во април, „Номад фудс" е чекор поблиску до целта да ја трансформира категоријата смрзната храна и да изгради портфолио со најдобри брендови во категоријата: „Ент Бесис" значително го проширува нашето присуство со брендот компири, една од најголемите категории во смрзнатата храна, додавајќи уште една димензија на нашето растечко портфолио во Обединетото Кралство.


Назад
 
 
 
 
back to top