IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 20.08.2018 || „Хенкел“ оствари добри резултати во вториот квартал годинава  |  ДИС отвори два маркета во Параќин  |  Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |   ||
   

Србија: „Нестле“ го продаде Cipiripi

07.05.2018
Како дел континуираната ревизија на портфолиото, „Нестле" во Србија најави потпишување на договор за продажба на локалниот кондиторски бренд Cipiripi на компанијата „Параќинка".

Како што е најавено, трансакцијата, која вклучува чоколадни табли и кремови Cipiripi, ќе биде објавена кон крајот на вториот квартал од 2018 година, по завршувањето на вообичаените одобрувања и завршни услови.

Од компанијата порачуваат дека трансакцијата нема да влијае на работните места во компанијата „Нестле адриатик".

Cipiripi има долга и богата историја, со повеќе од 27 години присуство во Србија и е синоним за убави спомени од детството. Во „Параќинка", која е членка на дистрибуциската групација „Силбо", пронајдовме исклучителен дом за нашиот кондиторски бренд, кој ќе напредува и понатаму. Истовремено, ова ѝ овозможува на компанијата „Нестле" повеќе да се фокусира на кондиторскиот асортиман на своите познати брендови Kit Kat, Lion, Smarties и After Eight кај кои планираме иден силен пораст, рече Јана Михајлова, регионален директор на „Нестле" за пазарите во Југоисточна Европа.

„Нестле" е посветена во работењето во Србија, каде е присутна веќе 25 години, има фабрика во Сурчин и вработува 547 луѓе. Компанијата бара можности да го подобрува работењето, да го оцени своето портфолио и да создаде вредност во заедницата каде што работи, истакнаа од компанијата.



Назад
 
 
 
 
back to top