IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 27.05.2018 || Hina products се закити со 4 златни медали  |  Тринаесет студенти примени во програмата „Меркатор-С“  |  Скопско Нефилтрирано, ново пиво од „Пивара Скопје“  |  Мора да се вложува во истражувања и во развој  |  Рекордни 15 награди за „Тиквеш“ во Лондон  |  Нов концепт - „Куќа хемије ексклузив“  |  Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |   ||
   

Македонија/Словенија: Natur Premium пристигнува на македонскиот пазар

20.04.2018

Линијата месо под брендот Natur Premium на „Перутнина Птуј" за 30-ина дена ќе се најде на полиците во македонските маркети.

Тоа беше најавено на вчерашната прес-конференција на тема „Треба да се отвораат очите, да се толкуваат разликите и да се внимава при изборот на храната" во организација на „Перутнина Птуј", која се одржа во ресторан „Воденица", во Скопје. Целта на конференцијата, како што истакнаа претставници од компанијата, е да се подигне свесноста за важноста на изборот на квалитетна храна.

Постојано треба да се истакнува дека разликите во квалитетот на храната може да бидат многу големи. Тоа што го гледаме на полиците во маркетите доаѓа од различни средини и од различни производствени процеси. Иако навидум станува збор за исти прехранбени производи, разликата во квалитетот е голема, истакнаа од компанијата.

На конференцијата се обратија Нада Крајнц, советник на бордот на директори на „Перутнина Птуј"; Стефан Шишовски, директор на „Перутнина Птуј" – Скопје и професорот Драгослав Коцевски од Факултетот за земјоделски науки и храна.

„Перутнина Птуј", која е со 110-традиција, е еден од ретките прехранбени системи во Европа со вертикално организирано производство и целосна следливост на потеклото на секој поединечен производ. Со воведувањето на повисок стандард во одгледувањето (стандард PPR) – одгледување кое е пријателски наклонето кон пилињата, направивме голем чекор напред во насока на современите трендови и одржливиот развој, истакна Крајнц, а Шишовски откри дека линијата на месо под брендот Natur Premium, која е развиена според новиот стандард, за 30-ина дена ќе пристигне и на македонскиот пазар.


Назад
 

 
 
 
back to top