IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 20.08.2018 || „Хенкел“ оствари добри резултати во вториот квартал годинава  |  ДИС отвори два маркета во Параќин  |  Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |   ||
   

Македонија/Словенија: Natur Premium пристигнува на македонскиот пазар

20.04.2018

Линијата месо под брендот Natur Premium на „Перутнина Птуј" за 30-ина дена ќе се најде на полиците во македонските маркети.

Тоа беше најавено на вчерашната прес-конференција на тема „Треба да се отвораат очите, да се толкуваат разликите и да се внимава при изборот на храната" во организација на „Перутнина Птуј", која се одржа во ресторан „Воденица", во Скопје. Целта на конференцијата, како што истакнаа претставници од компанијата, е да се подигне свесноста за важноста на изборот на квалитетна храна.

Постојано треба да се истакнува дека разликите во квалитетот на храната може да бидат многу големи. Тоа што го гледаме на полиците во маркетите доаѓа од различни средини и од различни производствени процеси. Иако навидум станува збор за исти прехранбени производи, разликата во квалитетот е голема, истакнаа од компанијата.

На конференцијата се обратија Нада Крајнц, советник на бордот на директори на „Перутнина Птуј"; Стефан Шишовски, директор на „Перутнина Птуј" – Скопје и професорот Драгослав Коцевски од Факултетот за земјоделски науки и храна.

„Перутнина Птуј", која е со 110-традиција, е еден од ретките прехранбени системи во Европа со вертикално организирано производство и целосна следливост на потеклото на секој поединечен производ. Со воведувањето на повисок стандард во одгледувањето (стандард PPR) – одгледување кое е пријателски наклонето кон пилињата, направивме голем чекор напред во насока на современите трендови и одржливиот развој, истакна Крајнц, а Шишовски откри дека линијата на месо под брендот Natur Premium, која е развиена според новиот стандард, за 30-ина дена ќе пристигне и на македонскиот пазар.


Назад
 
 
 
 
back to top