IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 14.08.2018 || Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |  „Нели“ ќе произведува бонбониера Azbuka  |  АВТ нов дистрибутер на „Вернер & Мерц“  |  Директорката на „Пепсико“ се повлекува од функцијата  |  Ново кисело млеко на „Бимилк“  |  Македонија на 28. место во светот по извоз на вино  |  Компанијата „13. јул-Плантаже“ ги зголеми приходите  |  „Хајнекен“ купува дел од најголемиот кинески производител на пиво  |  Руски „Светофор“ влегува во Романија  |  Промена во Управниот одбор на „Жито лукс“  |  Супер-колачите на „Виталиа“ со Брајова азбука  |  Групацијата „Реве“ бара нови партнери  |   ||
   

Швајцарија: „Мигрос“ останува лидер, најголем скок во интернет-каналот

22.01.2018

Швајцарскиот лидер во прехранбениот малопродажен сектор „Мигрос", извести за стабилни резултати во 2017 година.

Нето-продажбата во сите сегменти на трговецот се зголемила за 1%, на 28 милијарди швајцарски франци (23,8 милијарди евра). Иако нето-продажбата во супермаркетите се намалила за 0,8%, позитивен биланс и пораст од 3,1% забележал дисконтниот банер „Денер".

Резултатите на „Мигрос" покажуваат дека победнички продажен канал во 2017 година била платформата за е-трговија, каде што бил забележан скок за речиси 25%.

Аналитичарите забележуваат дека швајцарскиот малопродажен пазар продолжува да се соочува со потешкотии, најмногу поради прекуграничното купување што го практикуваат многу граѓани. Без оглед на зајакнувањето на швајцарската валута во однос на еврото, поповолни услови за купување овозможуваат германските трговци, кои имаат голем број продажни објекти и во пограничните зони.

Иако конкурентот „Кооп" бележи пораст на нето-продажбата за 3%, големи се шансите и во следните пет години „Мигрос" да ја задржи лидерската позиција на пазарот, оценуваат аналитичарите.

Извор и фото: www.lebensmittelzeitung.net


Назад
 
 
 
 
back to top