IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 19.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

Швајцарија: „Мигрос“ останува лидер, најголем скок во интернет-каналот

22.01.2018

Швајцарскиот лидер во прехранбениот малопродажен сектор „Мигрос", извести за стабилни резултати во 2017 година.

Нето-продажбата во сите сегменти на трговецот се зголемила за 1%, на 28 милијарди швајцарски франци (23,8 милијарди евра). Иако нето-продажбата во супермаркетите се намалила за 0,8%, позитивен биланс и пораст од 3,1% забележал дисконтниот банер „Денер".

Резултатите на „Мигрос" покажуваат дека победнички продажен канал во 2017 година била платформата за е-трговија, каде што бил забележан скок за речиси 25%.

Аналитичарите забележуваат дека швајцарскиот малопродажен пазар продолжува да се соочува со потешкотии, најмногу поради прекуграничното купување што го практикуваат многу граѓани. Без оглед на зајакнувањето на швајцарската валута во однос на еврото, поповолни услови за купување овозможуваат германските трговци, кои имаат голем број продажни објекти и во пограничните зони.

Иако конкурентот „Кооп" бележи пораст на нето-продажбата за 3%, големи се шансите и во следните пет години „Мигрос" да ја задржи лидерската позиција на пазарот, оценуваат аналитичарите.

Извор и фото: www.lebensmittelzeitung.net


Назад
 
 
 
 
back to top