IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 27.05.2018 || Hina products се закити со 4 златни медали  |  Тринаесет студенти примени во програмата „Меркатор-С“  |  Скопско Нефилтрирано, ново пиво од „Пивара Скопје“  |  Мора да се вложува во истражувања и во развој  |  Рекордни 15 награди за „Тиквеш“ во Лондон  |  Нов концепт - „Куќа хемије ексклузив“  |  Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |   ||
   

Швајцарија: „Мигрос“ останува лидер, најголем скок во интернет-каналот

22.01.2018

Швајцарскиот лидер во прехранбениот малопродажен сектор „Мигрос", извести за стабилни резултати во 2017 година.

Нето-продажбата во сите сегменти на трговецот се зголемила за 1%, на 28 милијарди швајцарски франци (23,8 милијарди евра). Иако нето-продажбата во супермаркетите се намалила за 0,8%, позитивен биланс и пораст од 3,1% забележал дисконтниот банер „Денер".

Резултатите на „Мигрос" покажуваат дека победнички продажен канал во 2017 година била платформата за е-трговија, каде што бил забележан скок за речиси 25%.

Аналитичарите забележуваат дека швајцарскиот малопродажен пазар продолжува да се соочува со потешкотии, најмногу поради прекуграничното купување што го практикуваат многу граѓани. Без оглед на зајакнувањето на швајцарската валута во однос на еврото, поповолни услови за купување овозможуваат германските трговци, кои имаат голем број продажни објекти и во пограничните зони.

Иако конкурентот „Кооп" бележи пораст на нето-продажбата за 3%, големи се шансите и во следните пет години „Мигрос" да ја задржи лидерската позиција на пазарот, оценуваат аналитичарите.

Извор и фото: www.lebensmittelzeitung.net


Назад
 

 
 
 
back to top