IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 21.09.2018 || Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |  Расте извозот на српските кекси и вафли   |  „Витаминка“ кечапот во нова подобрена амбалажа   |  Еко -акција на „Пивара Скопје“, „Пакомак“ и Холандска амбасада   |  „Крофните од Хром“ станаа трговска марка   |  Хрватска ќе избира „најдобар производ на годината“ за 2019-та  |   ||
   

Словенија: „Меркатор“ забележа загуба од 181 милион евра

08.05.2018
Минатата година „Меркатор" првпат од 2011 година оствари пораст на малопродажните приходи, за 2,5%, на 1,6 милијарда евра, но поради еднократна ревалоризација на вредноста на недвижниот имот бележи чиста загуба од 184 милиони евра.

Приходите од малопродажбата се зголемени за 2,5%, а финансискиот дел е намален за 21 милион евра. За загубата придонело погрешното вреднување на недвижниот имот, кој е намален за 1,4%, со што, пак, се зголемила загубата и се намалила вредноста на капиталот.

Можам да кажам дека ги исполнивме сите цели што ги зацртавме минатата година: намалување на задолженоста, уредно плаќање на доставувачите, почитување на колективните договори, како и општествена одговорност, објасни претседателот на Управата на „Меркатор", Томислав Чизмиќ.

Минатата година се обновени/отворени 261 продавница во регионот. Како особен успех Чизмиќ го споменува враќањето во БиХ, каде што за еден месец се преземени 83 продавници.

Од трговскиот синџир најавија дека од мај се воведува услугата плаќање со мобилен телефон.



Назад
 
 
 
 
back to top