IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 16.10.2018 || „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |  „Цедевита“ доби концесија за вода   |   ||
   

Македонија/САД: „Макпрогрес“ на „Summer Fancy Food Show“

10.07.2018

Македонската компанија „Макпрогрес" се претстави на еден од најважните саеми од прехранбената индустрија во САД – „Summer Fancy Food Show", кој се одржа од 30 јуни до 2 јули во Њујорк.

 

Како што соопштуваат од компанијата, изложените производи од брендовите Vincinni, Natura, Donia и Fantasia предизвикале голем интерес меѓу посетителите, особено традиционалниот деликатес – новите локуми Donia.

Сите изложени производи беа повод за бројни остварени средби со дистрибутери од цел свет и за потенцијални контакти за пласман на нови пазари, изјави Јасмина Илиева, извозен менаџер во „Макпрогрес".

„Summer Fancy Food Show" е најголемиот саем за прехранбената индустрија, како и еден од најважните настани каде се претставуваат иновациите од индустријата. Во бројки, на 360.000 квадратни метри изложбен простор се претставуваат 80.000 прехранбени производи и пијалаци од 2.600 производители, увозници и дистрибутери. Настанот се реализира низ богата програма, едукативни семинари, работилници и тури, кои обезбедуваат детална обука предводена од индустриски експерти.

Посетата на саемот открива многу иновации и продукти, создава клучни бизнис-конекции и создава слика за трендовите на храната во иднина. Но, да се биде изложувач на саемот и да се претстави тоа што сте го работеле со тимот години наназад, значи многу повеќе. Значи дека сте рамо до рамо со светските играчи во индустријата, дека вашето производство е одобрено на различни сертифицирани нивоа и вреди да биде претставено пред светската јавност. Горди сме што „Макпрогрес" беше дел од ова доживување, истакна Билјана Траjкова, извозен менаџер во „Макпрогрес".


Назад
 

 
 
 
back to top