IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 27.05.2018 || Hina products се закити со 4 златни медали  |  Тринаесет студенти примени во програмата „Меркатор-С“  |  Скопско Нефилтрирано, ново пиво од „Пивара Скопје“  |  Мора да се вложува во истражувања и во развој  |  Рекордни 15 награди за „Тиквеш“ во Лондон  |  Нов концепт - „Куќа хемије ексклузив“  |  Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |   ||
   

Франција: „Лореал“ силен во четвртото тримесечје

12.02.2018
Во последниот квартал приходот порасна за 5,5%, што е повеќе од очекуваниот пораст од 4,9%, колку што предвидоа аналитичарите.
Од компанијата истакнаа дека глобалниот пораст на луксузните производи, пред сè, на брендот Lancôme, го надомести послабиот пораст во дивизијата козметички производи за широка потрошувачка, кои претставуваат речиси половина од вкупната продажба.

Потрошувачите кои претходно купуваа шампони Garnier и ноќни кремови L'Oréal Paris во дрогериите, сега вниманието им го привлекуваат други познати брендови. Од друга страна, L'Oréal Luxe остварува „спектакуларен пораст, особено во Азија", изјави директорот на компанијата Жан-Пол Агон.

Проджбата во луксузната дивизија порасна за 9,8% во четвртото, празнично тримесечје, а зад него следува потрошувачкиот сегмент со пораст од 3% и професионалната линија за салони со пораст од 2%.

Годишниот оперативен профит порасна за 3%, на 4,7 милијарди евра, а компанијата извести и за рекордна вредност на оперативната маргина за 18%.



Назад
 

 
 
 
back to top