IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 16.10.2018 || „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |  „Цедевита“ доби концесија за вода   |   ||
   

Хрватска: „Лидл“ без пластика за еднократна употреба

06.07.2018
„Лидл" - Хрватска планира да го распродаде веќе е откупеното количеството пластични производи за еднократна употреба, но во иднина нема да има такви производи на нивните полици.

До крајот на 2019 година, „Лидл" - Хрватска планира од својот асортиман да ги исклучи производите од пластика за еднократна употреба.

Во сите 95 објекти на „Лидл" во Хрватска, до крајот на 2019 година повеќе нема да се продаваат производи од пластика за еднократна употреба како чаши, чинии, прибор за јадење и чисталки за уши со пластична дршка, соопштува трговецот.

Тие ќе бидат заменети со алтернативни производи од одржливи материјали што можат лесно да се рециклираат, а за нивниот развој „Лидл" активно соработува со своите доставувачи. 

Со нашата стратегија против пластиката го следиме јасниот пристап кој гласи: да се избегнува - да се намали - да се рециклира. Со отстранување на пластичните производи за еднократна употреба ќе придонесеме за тоа да се избегнува нивното користење и на тој начин да придонесеме за подобрување на актуелната состојба, истакна член на Управата за набавка и маркетинг на „Лидл" - Хрватска, Бојан Вуковиќ.

Тој објасни дека се работи на различни концепти, така што купувачите постепено ќе бидат запознаени со новостите. Постојат повеќе можности, новитети во пакувањето, што во моментов сè уште ги испитуваме, а кои можат да направат голема разлика во зачувување на околината и создавањето нови навики.



Назад
 
 
 
 
back to top