IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 20.08.2018 || „Хенкел“ оствари добри резултати во вториот квартал годинава  |  ДИС отвори два маркета во Параќин  |  Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |   ||
   

Хрватска: „Лидл“ без пластика за еднократна употреба

06.07.2018
„Лидл" - Хрватска планира да го распродаде веќе е откупеното количеството пластични производи за еднократна употреба, но во иднина нема да има такви производи на нивните полици.

До крајот на 2019 година, „Лидл" - Хрватска планира од својот асортиман да ги исклучи производите од пластика за еднократна употреба.

Во сите 95 објекти на „Лидл" во Хрватска, до крајот на 2019 година повеќе нема да се продаваат производи од пластика за еднократна употреба како чаши, чинии, прибор за јадење и чисталки за уши со пластична дршка, соопштува трговецот.

Тие ќе бидат заменети со алтернативни производи од одржливи материјали што можат лесно да се рециклираат, а за нивниот развој „Лидл" активно соработува со своите доставувачи. 

Со нашата стратегија против пластиката го следиме јасниот пристап кој гласи: да се избегнува - да се намали - да се рециклира. Со отстранување на пластичните производи за еднократна употреба ќе придонесеме за тоа да се избегнува нивното користење и на тој начин да придонесеме за подобрување на актуелната состојба, истакна член на Управата за набавка и маркетинг на „Лидл" - Хрватска, Бојан Вуковиќ.

Тој објасни дека се работи на различни концепти, така што купувачите постепено ќе бидат запознаени со новостите. Постојат повеќе можности, новитети во пакувањето, што во моментов сè уште ги испитуваме, а кои можат да направат голема разлика во зачувување на околината и создавањето нови навики.



Назад
 
 
 
 
back to top