IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 21.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Свет: „Кампари“ го купува „Биски Дибуше“

09.01.2018

Италијанскиот производител на пијалаци „Кампари" објави дека потпишал договор за купување на францускиот производител на коњак „Биски Дибуше" за 52,5 милиони евра.

Договорот, во кој се вклучени инвентарот, брендовите и целото производство, би требало да биде затворен во текот на првиот квартал годинава.

Брендовите на „Биски Дибуше" засега се продаваат во Јужна Африка, Белгија и во Швајцарија.

Многу сме задоволни со овој потег, бидејќи купувањето на „Биски Дибуше" ќе ни овозможи понудата да ја прошириме и во категоријата премиум коњак, која забележува сè поголем пораст. Со аквизицијата стекнуваме солидни залихи на висококвалитетен коњак и го преземаме целиот процес на негово стареење, што отвора можност за иновирање на брендот во иднина, изјави Боб Кунзе-Концевиц, извршен директор на групацијата „Кампари".

Што се однесува до дистрибуцијата, тој додава дека групацијата ќе продолжи да работи на зајакнување на постојните пазари, особено на неодамна освоениот во Јужна Африка, со стратегија за развој на бизнисот на нови, меѓународни пазари.

Групацијата „Кампари", која е напозната по брендовите Aperol, Campari, Wild Turkey и Grand Marnier, во првите три квартали од 2017 година остварила пораст на приходите од 8,1%, а продажбата достигнала до 1,27 милијарди евра.

Изворwww.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top