IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 21.09.2018 || Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |  Расте извозот на српските кекси и вафли   |  „Витаминка“ кечапот во нова подобрена амбалажа   |  Еко -акција на „Пивара Скопје“, „Пакомак“ и Холандска амбасада   |  „Крофните од Хром“ станаа трговска марка   |  Хрватска ќе избира „најдобар производ на годината“ за 2019-та  |   ||
   

Свет: „Кампари“ го купува „Биски Дибуше“

09.01.2018

Италијанскиот производител на пијалаци „Кампари" објави дека потпишал договор за купување на францускиот производител на коњак „Биски Дибуше" за 52,5 милиони евра.

Договорот, во кој се вклучени инвентарот, брендовите и целото производство, би требало да биде затворен во текот на првиот квартал годинава.

Брендовите на „Биски Дибуше" засега се продаваат во Јужна Африка, Белгија и во Швајцарија.

Многу сме задоволни со овој потег, бидејќи купувањето на „Биски Дибуше" ќе ни овозможи понудата да ја прошириме и во категоријата премиум коњак, која забележува сè поголем пораст. Со аквизицијата стекнуваме солидни залихи на висококвалитетен коњак и го преземаме целиот процес на негово стареење, што отвора можност за иновирање на брендот во иднина, изјави Боб Кунзе-Концевиц, извршен директор на групацијата „Кампари".

Што се однесува до дистрибуцијата, тој додава дека групацијата ќе продолжи да работи на зајакнување на постојните пазари, особено на неодамна освоениот во Јужна Африка, со стратегија за развој на бизнисот на нови, меѓународни пазари.

Групацијата „Кампари", која е напозната по брендовите Aperol, Campari, Wild Turkey и Grand Marnier, во првите три квартали од 2017 година остварила пораст на приходите од 8,1%, а продажбата достигнала до 1,27 милијарди евра.

Изворwww.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top