IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 23.01.2018 || Нов „Алди-М плус“ во Гевгелија  |   „Бивода“ планира извоз во Македонија и во Грција  |  Престижен орден од Финска за Светозар Јаневски  |  „Мигрос“ останува лидер, најголем скок во интернет-каналот  |  „Биедронка“ станува сè посилна  |  „Тривит“ ги презеде постројките на пекарницата „Алимпије“  |  „Плодине“ го отворија 81. продажен центар   |  „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |  „Фереро“ го купува американскиот кондиторски сегмент на „Нестле“  |  „Маркс & Спенсер“ го продаде бизнисот во Хонг Конг  |  „Лакталис“ повлекува 12 милиони пакувања млеко за бебиња  |  „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на „Марс“  |  Пазарџиите ќе работат со лиценци  |  „Агрокор“ ја демантира продажбата на маркетите „Конзум“  |  „Нестле“ го продава кондиторскиот сегмент  |  „Кауфланд“ ќе отвори 15 супермаркети во Молдавија  |  „Волмарт“ ја зголемува платата на работниците  |  „Скопски пазар“ излегува од бизнисот со маркети  |  Тина Пухало Грладиновиќ нов директор на „К пивовари“  |   ||
   

Свет: „Кампари“ го купува „Биски Дибуше“

09.01.2018

Италијанскиот производител на пијалаци „Кампари" објави дека потпишал договор за купување на францускиот производител на коњак „Биски Дибуше" за 52,5 милиони евра.

Договорот, во кој се вклучени инвентарот, брендовите и целото производство, би требало да биде затворен во текот на првиот квартал годинава.

Брендовите на „Биски Дибуше" засега се продаваат во Јужна Африка, Белгија и во Швајцарија.

Многу сме задоволни со овој потег, бидејќи купувањето на „Биски Дибуше" ќе ни овозможи понудата да ја прошириме и во категоријата премиум коњак, која забележува сè поголем пораст. Со аквизицијата стекнуваме солидни залихи на висококвалитетен коњак и го преземаме целиот процес на негово стареење, што отвора можност за иновирање на брендот во иднина, изјави Боб Кунзе-Концевиц, извршен директор на групацијата „Кампари".

Што се однесува до дистрибуцијата, тој додава дека групацијата ќе продолжи да работи на зајакнување на постојните пазари, особено на неодамна освоениот во Јужна Африка, со стратегија за развој на бизнисот на нови, меѓународни пазари.

Групацијата „Кампари", која е напозната по брендовите Aperol, Campari, Wild Turkey и Grand Marnier, во првите три квартали од 2017 година остварила пораст на приходите од 8,1%, а продажбата достигнала до 1,27 милијарди евра.

Изворwww.esmmagazine.com


Назад
 

 
 
 
back to top