IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 19.07.2018 || Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |  „Нилсен“ именуваше нов раководител за Јадранскиот Регион  |  „Макпрогрес“ на „Summer Fancy Food Show“  |  „Перно Рикар“ ќе дистрибуира безалкохолен џин  |  Продажба на алкохолни пијалаци во секое време  |   ||
   

Германија: „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%

16.05.2018

Производителот на смрзната храна „Игло" извести за пораст на продажбата во Германија за 15% во текот на минатата година.

Од компанијата велат дека порастот на продажбата се припишува на зголемената побарувачка на зеленчук, пред сè, на спанаќот Blubb и на рибата. Вкупно, германскиот пазар за смрзната храна во 2017 година се зголемил за 1,7%.

Менаџментот на компанијата, која во 2015 година беше преземена од „Номад фудс", вели дека спровел низа стратешки промени за да го зголеми пазарниот удел.

„Номад фудс" е присутна во 13 европски земји со брендовите Iglo, Findus и Birds Eye. Во изминатата фискална година, компанијата остварила органски пораст за 4%, а нето-вредноста остварена од продажба достигнала 2 милијарди евра.

Мултимилионската инвестиција во фабрика за преработка на зеленчук во германскиот град  Мунстерланд, овозможи двојно зголемување на производствените капацитети, стои во соопштението на компанијата, во кое се додава дека компанијата во земјата има уште еден производствен погон за смрзната риба, во Бремерхафен и оти вработува околу 1.450 луѓе во земјата.

Во април годинава, „Номад фудс" го заврши преземањето на „Грин ајл фудс" сопственикот на брендот пици Goodfella's за 230 милиони евра во кеш.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top