IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 21.09.2018 || Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |  Расте извозот на српските кекси и вафли   |  „Витаминка“ кечапот во нова подобрена амбалажа   |  Еко -акција на „Пивара Скопје“, „Пакомак“ и Холандска амбасада   |  „Крофните од Хром“ станаа трговска марка   |  Хрватска ќе избира „најдобар производ на годината“ за 2019-та  |   ||
   

Германија: „Хенкел“ оствари добри одржливи резултати

12.03.2018

Компанијата „Хенкел" минатата година остварила напредок во имплементацијата на стратегијата за одржливост и достигнувањето на целите за одржливост.

Горди сме на фактот што многу меѓународни агенции за рејтинг ги оценија нашите достигнувања со одлични оценки и ја признаа „Хенкел" како една од водечките светски компании во областа одржливост, изјави Кетрин Менгес, извршна потпретседателка за човечки ресурси и претседателка на Советот за одржливост во компанијата.

Компанијата „Хенкел" се стреми да создаде одржлива вредност за клиентите и за потрошувачите, но и за целокупното општество, а истовремено планира да ја зголеми тројно ефикасноста до 2030 година, стои во соопштението на компанијата, во кое се додава дека во 2017 година бил направен конкретен напредок во достигнувањето на преодните цели за 2020 година, во споредба со почетната 2010 година. Потрошувачката на енергијата и емисијата на јаглероден диоксид (по тон производ) се намалиле за 24%, количеството на отпад (по тон производ) за 32%, а потрошувачката на вода (по тон производ) – се намалила за 24%. Заштитата при работа (за 1 милион работни часа) е подобрена за 17%, а нето-продажбата (по тон производ) е зголемена за 5%.

Генерално, „Хенкел" го подобрил односот меѓу остварената вредност и еколошкиот печат за 43% во однос на почетната 2010 година, а до 2020 година, компанијата планира да ја зголеми ефикасноста на искористување на ресурсите за 75%. Освен тоа, до 2030 година „Хенкел" ќе се стреми во целост да користи електрична енергија од обновливи извори во производството, а преодната цел е до 2020 година да оствари покритие за 50% од производството.


Назад
 
 
 
 
back to top