IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 14.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Германија: „Хенкел“ оствари добри одржливи резултати

12.03.2018

Компанијата „Хенкел" минатата година остварила напредок во имплементацијата на стратегијата за одржливост и достигнувањето на целите за одржливост.

Горди сме на фактот што многу меѓународни агенции за рејтинг ги оценија нашите достигнувања со одлични оценки и ја признаа „Хенкел" како една од водечките светски компании во областа одржливост, изјави Кетрин Менгес, извршна потпретседателка за човечки ресурси и претседателка на Советот за одржливост во компанијата.

Компанијата „Хенкел" се стреми да создаде одржлива вредност за клиентите и за потрошувачите, но и за целокупното општество, а истовремено планира да ја зголеми тројно ефикасноста до 2030 година, стои во соопштението на компанијата, во кое се додава дека во 2017 година бил направен конкретен напредок во достигнувањето на преодните цели за 2020 година, во споредба со почетната 2010 година. Потрошувачката на енергијата и емисијата на јаглероден диоксид (по тон производ) се намалиле за 24%, количеството на отпад (по тон производ) за 32%, а потрошувачката на вода (по тон производ) – се намалила за 24%. Заштитата при работа (за 1 милион работни часа) е подобрена за 17%, а нето-продажбата (по тон производ) е зголемена за 5%.

Генерално, „Хенкел" го подобрил односот меѓу остварената вредност и еколошкиот печат за 43% во однос на почетната 2010 година, а до 2020 година, компанијата планира да ја зголеми ефикасноста на искористување на ресурсите за 75%. Освен тоа, до 2030 година „Хенкел" ќе се стреми во целост да користи електрична енергија од обновливи извори во производството, а преодната цел е до 2020 година да оствари покритие за 50% од производството.


Назад
 
 
 
 
back to top