IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 21.09.2018 || Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |  Расте извозот на српските кекси и вафли   |  „Витаминка“ кечапот во нова подобрена амбалажа   |  Еко -акција на „Пивара Скопје“, „Пакомак“ и Холандска амбасада   |  „Крофните од Хром“ станаа трговска марка   |  Хрватска ќе избира „најдобар производ на годината“ за 2019-та  |   ||
   

Германија: „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот

14.05.2018

Компанијата „Хенкел" оствари позитивни резултати во првиот квартал годинава и покрај потешкотиите во испораката на FMCG-производите во Северна Америка.

Забележавме органски пораст на продажбата и продолжуваме со порастот на коригираната маржа ЕБИТ. Ја подобривме коригираната заработка по приоритетни акции, и покрај негативните валутни движења, истакна Ханс ван Бајлен, генерален директор на компанијата, кој додаде: Врз основа на резултатите, ја потврдуваме прогнозата за фискалната 2018 година и остануваме посветени на континуираниот органски пораст.

Во првиот квартал од 2018 година, продажбата достигнала до 4,8 милијарди евра, а негативните валутни флуктуации влијаеле на продажбата со 8,6%. Органската продажба, која не го вклучува влијанието на валутните движења и на аквизициите, забележала пораст за 1,1%, додека придонесот од преземањето и продажбата на уделот, достигнал до 3%. Кога станува збор за номиналниот пораст, продажбата забележала пад од 4,5% во однос на минатогодишното квартално ниво.

Поради валутните движења што имаа негативно влијание од 6,2%, приспособениот оперативен профит (ЕБИТ) достигнал 842 милиони евра, што е за 1,4% помалку во споредба со првиот квартал од 2017 година. Коригираниот приход од продажба, се зголемил за 0,5 процентни поени на 17,4%, додека коригираниот принос по приоритетна акција (ЕПС) се зголемил за 1,4%, односно од 1,41 евра на 1,43 евра.

Во поглед на органскиот пораст, во првиот квартал годинава бизнис-секторот детергенти и средства за чистење забележал благ пад на продажбата од 0,7%, а коригираниот оперативен профит изнесувал 291 милион евра, за 2,5% помалку во споредба со првиот квартал минатата година. Во секторот производи за нега и убавина, органската продажба се намалила за 4,3% во првиот квартал, а во поглед на номиналното движење, продажбата остварила резултат од 965 милиони евра. Бизнис-секторот атхезиви и технологии забележал силен пораст на органската продажба од 4,7%, додека номиналниот пораст на продажбата изнесувал 2,27 милијарди евра, во споредба со 2,29 милијарди евра во минатогодишниот квартал.

Во текот на годинава, „Хенкел" очекува пораст на органската продажба од 2 до 4% во бизнис-секторите атхезиви/технологии и детергенти/средства за чистење, додека за секторот за нега и убавина, очекува пораст меѓу 0 и 2%. За коригираниот приход од продажбата (ЕБИТ), „Хенкел" очекува зголемување за повеќе од 17,5%, за што очекува дека ќе придонесат сите три бизнис-сектори. Компанијата очекува и пораст на коригираниот принос по приоритетна акција од 5 до 8%.


Назад
 
 
 
 
back to top