IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 20.08.2018 || „Хенкел“ оствари добри резултати во вториот квартал годинава  |  ДИС отвори два маркета во Параќин  |  Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |   ||
   

Холандија: „Хајнекен“ оствари солиден количински пораст

24.04.2018

Пиварницата „Хајнекен" извести за „солиден количински пораст" на продажбата во првиот фискален квартал, благодарение на Велигденските празници и на зголемената побарувачка на азискиот и на американскиот пазар.

Втората светска пиварница извести за количински пораст на продажбата за 14,8% (4,1% на органска основа), со пораст на продажбата на пиво за 4,3% и на другите категории (non-beer) пијалаци за 3%. Нето-профитот се намалил за 11,2%, на 260 милиони евра.

Најголемиот скок на продажбата на пиво бил забележан во Азиско-Пацифичкиот Регион (11,3%), Америка (6,8%) и во Африка, Блискиот Исток и Источна Европа (6,1%).

Жан-Франсоа ван Боксмир, главен извршен директор на компанијаата, истакна дека резултатот е во согласност со очекувањата.


Назад
 

 
 
 
back to top