IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 27.05.2018 || Hina products се закити со 4 златни медали  |  Тринаесет студенти примени во програмата „Меркатор-С“  |  Скопско Нефилтрирано, ново пиво од „Пивара Скопје“  |  Мора да се вложува во истражувања и во развој  |  Рекордни 15 награди за „Тиквеш“ во Лондон  |  Нов концепт - „Куќа хемије ексклузив“  |  Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |   ||
   

Холандија: „Хајнекен“ оствари солиден количински пораст

24.04.2018

Пиварницата „Хајнекен" извести за „солиден количински пораст" на продажбата во првиот фискален квартал, благодарение на Велигденските празници и на зголемената побарувачка на азискиот и на американскиот пазар.

Втората светска пиварница извести за количински пораст на продажбата за 14,8% (4,1% на органска основа), со пораст на продажбата на пиво за 4,3% и на другите категории (non-beer) пијалаци за 3%. Нето-профитот се намалил за 11,2%, на 260 милиони евра.

Најголемиот скок на продажбата на пиво бил забележан во Азиско-Пацифичкиот Регион (11,3%), Америка (6,8%) и во Африка, Блискиот Исток и Источна Европа (6,1%).

Жан-Франсоа ван Боксмир, главен извршен директор на компанијаата, истакна дека резултатот е во согласност со очекувањата.


Назад
 

 
 
 
back to top