IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 24.01.2019 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Холандија: „Хајнекен“ оствари солиден количински пораст

24.04.2018

Пиварницата „Хајнекен" извести за „солиден количински пораст" на продажбата во првиот фискален квартал, благодарение на Велигденските празници и на зголемената побарувачка на азискиот и на американскиот пазар.

Втората светска пиварница извести за количински пораст на продажбата за 14,8% (4,1% на органска основа), со пораст на продажбата на пиво за 4,3% и на другите категории (non-beer) пијалаци за 3%. Нето-профитот се намалил за 11,2%, на 260 милиони евра.

Најголемиот скок на продажбата на пиво бил забележан во Азиско-Пацифичкиот Регион (11,3%), Америка (6,8%) и во Африка, Блискиот Исток и Источна Европа (6,1%).

Жан-Франсоа ван Боксмир, главен извршен директор на компанијаата, истакна дека резултатот е во согласност со очекувањата.


Назад
 

 
 
 
back to top