IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 27.05.2018 || Hina products се закити со 4 златни медали  |  Тринаесет студенти примени во програмата „Меркатор-С“  |  Скопско Нефилтрирано, ново пиво од „Пивара Скопје“  |  Мора да се вложува во истражувања и во развој  |  Рекордни 15 награди за „Тиквеш“ во Лондон  |  Нов концепт - „Куќа хемије ексклузив“  |  Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |   ||
   

Србија: „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници

17.01.2018
Компанијата „Гомекс" планира отворање на дополнителни 30 продавници и фокусирање на развојот на централниот дел во Србија, изјави Горан Ковачевиќ, основач и директор на трговскиот синџир.

Ковачевиќ додава дека целите на компанијата се: зголемување на прометот за 20 отсто, унапредување на сервисите за потрошувачите, зголемување на платите на работниците и остварување профит.

Минатата година отворивме 16 нови продавници, многу од досегашните се реновирани, воведовме нови сервиси за граѓаните, а сепак успеавме и да заработиме, истакна тој.

Стратешкото определување на „Гомекс" е отворање продавници од 250 до 500 м² и фокусирање на прехраната.

Ваквиот формат на продавници бара добра позиционираност и поради тоа се нарекуваат „соседски". 

Ова стана светски тренд, така што може да се каже дека ги следиме светските трендови, заклучи Ковачевиќ.
 



Назад
 

 
 
 
back to top