IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 14.08.2018 || Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |  „Нели“ ќе произведува бонбониера Azbuka  |  АВТ нов дистрибутер на „Вернер & Мерц“  |  Директорката на „Пепсико“ се повлекува од функцијата  |  Ново кисело млеко на „Бимилк“  |  Македонија на 28. место во светот по извоз на вино  |  Компанијата „13. јул-Плантаже“ ги зголеми приходите  |  „Хајнекен“ купува дел од најголемиот кинески производител на пиво  |  Руски „Светофор“ влегува во Романија  |  Промена во Управниот одбор на „Жито лукс“  |  Супер-колачите на „Виталиа“ со Брајова азбука  |  Групацијата „Реве“ бара нови партнери  |   ||
   

Србија: „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници

17.01.2018
Компанијата „Гомекс" планира отворање на дополнителни 30 продавници и фокусирање на развојот на централниот дел во Србија, изјави Горан Ковачевиќ, основач и директор на трговскиот синџир.

Ковачевиќ додава дека целите на компанијата се: зголемување на прометот за 20 отсто, унапредување на сервисите за потрошувачите, зголемување на платите на работниците и остварување профит.

Минатата година отворивме 16 нови продавници, многу од досегашните се реновирани, воведовме нови сервиси за граѓаните, а сепак успеавме и да заработиме, истакна тој.

Стратешкото определување на „Гомекс" е отворање продавници од 250 до 500 м² и фокусирање на прехраната.

Ваквиот формат на продавници бара добра позиционираност и поради тоа се нарекуваат „соседски". 

Ова стана светски тренд, така што може да се каже дека ги следиме светските трендови, заклучи Ковачевиќ.
 



Назад
 
 
 
 
back to top