IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 23.01.2018 || Нов „Алди-М плус“ во Гевгелија  |   „Бивода“ планира извоз во Македонија и во Грција  |  Престижен орден од Финска за Светозар Јаневски  |  „Мигрос“ останува лидер, најголем скок во интернет-каналот  |  „Биедронка“ станува сè посилна  |  „Тривит“ ги презеде постројките на пекарницата „Алимпије“  |  „Плодине“ го отворија 81. продажен центар   |  „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |  „Фереро“ го купува американскиот кондиторски сегмент на „Нестле“  |  „Маркс & Спенсер“ го продаде бизнисот во Хонг Конг  |  „Лакталис“ повлекува 12 милиони пакувања млеко за бебиња  |  „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на „Марс“  |  Пазарџиите ќе работат со лиценци  |  „Агрокор“ ја демантира продажбата на маркетите „Конзум“  |  „Нестле“ го продава кондиторскиот сегмент  |  „Кауфланд“ ќе отвори 15 супермаркети во Молдавија  |  „Волмарт“ ја зголемува платата на работниците  |  „Скопски пазар“ излегува од бизнисот со маркети  |  Тина Пухало Грладиновиќ нов директор на „К пивовари“  |   ||
   

Србија: Годинава ќе се отворат повеќе објекти „Лидл“

09.01.2018
Годинава се очекува отворање на првите објекти „Лидл" во Србија, што според министерот за трговија Расим Љајиќ, ќе биде корисно за потрошувачите и за конкуренцијата на овој пазар.

Планот е „Лидл" одеднаш да отвори од 10 до 15 објекти во текот на годинава. Извесно е дека веќе во првата половина од 2018 година ќе биде завршен и логистичкиот центар, така што веќе не се поставува прашањето дали „Лидл" доаѓа во Србија, изјави Љајиќ за агенцијата „Бета". 

Тој објасни дека претставници на овој синџир веќе разговарале со некои доставувачи на овошје и зеленчук во Србија и дека со отворањето на објектите ќе бидат вработени стотина луѓе.

Како и во другите земји, „Лидл" во Србија постепено ќе го зголемува бројот на малопродажните објекти, во зависност од работењето и од прометот. 

Бидејќи во Србија досега немало ниту еден дисконтен синџир, Љајиќ истакнува дека влегувањето на „Лидл" ќе биде од корист и за потрошувачите и за трговските синџири, кои според него, ќе треба повеќе да се потрудат за да ги задржат купувачите.



Назад
 

 
 
 
back to top