IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 14.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Србија: Годинава ќе се отворат повеќе објекти „Лидл“

09.01.2018
Годинава се очекува отворање на првите објекти „Лидл" во Србија, што според министерот за трговија Расим Љајиќ, ќе биде корисно за потрошувачите и за конкуренцијата на овој пазар.

Планот е „Лидл" одеднаш да отвори од 10 до 15 објекти во текот на годинава. Извесно е дека веќе во првата половина од 2018 година ќе биде завршен и логистичкиот центар, така што веќе не се поставува прашањето дали „Лидл" доаѓа во Србија, изјави Љајиќ за агенцијата „Бета". 

Тој објасни дека претставници на овој синџир веќе разговарале со некои доставувачи на овошје и зеленчук во Србија и дека со отворањето на објектите ќе бидат вработени стотина луѓе.

Како и во другите земји, „Лидл" во Србија постепено ќе го зголемува бројот на малопродажните објекти, во зависност од работењето и од прометот. 

Бидејќи во Србија досега немало ниту еден дисконтен синџир, Љајиќ истакнува дека влегувањето на „Лидл" ќе биде од корист и за потрошувачите и за трговските синџири, кои според него, ќе треба повеќе да се потрудат за да ги задржат купувачите.



Назад
 
 
 
 
back to top