IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 21.09.2018 || Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |  Расте извозот на српските кекси и вафли   |  „Витаминка“ кечапот во нова подобрена амбалажа   |  Еко -акција на „Пивара Скопје“, „Пакомак“ и Холандска амбасада   |  „Крофните од Хром“ станаа трговска марка   |  Хрватска ќе избира „најдобар производ на годината“ за 2019-та  |   ||
   

Србија: Годинава ќе се отворат повеќе објекти „Лидл“

09.01.2018
Годинава се очекува отворање на првите објекти „Лидл" во Србија, што според министерот за трговија Расим Љајиќ, ќе биде корисно за потрошувачите и за конкуренцијата на овој пазар.

Планот е „Лидл" одеднаш да отвори од 10 до 15 објекти во текот на годинава. Извесно е дека веќе во првата половина од 2018 година ќе биде завршен и логистичкиот центар, така што веќе не се поставува прашањето дали „Лидл" доаѓа во Србија, изјави Љајиќ за агенцијата „Бета". 

Тој објасни дека претставници на овој синџир веќе разговарале со некои доставувачи на овошје и зеленчук во Србија и дека со отворањето на објектите ќе бидат вработени стотина луѓе.

Како и во другите земји, „Лидл" во Србија постепено ќе го зголемува бројот на малопродажните објекти, во зависност од работењето и од прометот. 

Бидејќи во Србија досега немало ниту еден дисконтен синџир, Љајиќ истакнува дека влегувањето на „Лидл" ќе биде од корист и за потрошувачите и за трговските синџири, кои според него, ќе треба повеќе да се потрудат за да ги задржат купувачите.



Назад
 
 
 
 
back to top