IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 21.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Србија: Годинава ќе се отворат повеќе објекти „Лидл“

09.01.2018
Годинава се очекува отворање на првите објекти „Лидл" во Србија, што според министерот за трговија Расим Љајиќ, ќе биде корисно за потрошувачите и за конкуренцијата на овој пазар.

Планот е „Лидл" одеднаш да отвори од 10 до 15 објекти во текот на годинава. Извесно е дека веќе во првата половина од 2018 година ќе биде завршен и логистичкиот центар, така што веќе не се поставува прашањето дали „Лидл" доаѓа во Србија, изјави Љајиќ за агенцијата „Бета". 

Тој објасни дека претставници на овој синџир веќе разговарале со некои доставувачи на овошје и зеленчук во Србија и дека со отворањето на објектите ќе бидат вработени стотина луѓе.

Како и во другите земји, „Лидл" во Србија постепено ќе го зголемува бројот на малопродажните објекти, во зависност од работењето и од прометот. 

Бидејќи во Србија досега немало ниту еден дисконтен синџир, Љајиќ истакнува дека влегувањето на „Лидл" ќе биде од корист и за потрошувачите и за трговските синџири, кои според него, ќе треба повеќе да се потрудат за да ги задржат купувачите.



Назад
 
 
 
 
back to top