IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 27.05.2018 || Hina products се закити со 4 златни медали  |  Тринаесет студенти примени во програмата „Меркатор-С“  |  Скопско Нефилтрирано, ново пиво од „Пивара Скопје“  |  Мора да се вложува во истражувања и во развој  |  Рекордни 15 награди за „Тиквеш“ во Лондон  |  Нов концепт - „Куќа хемије ексклузив“  |  Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |   ||
   

САД: „Фереро“ го купува американскиот кондиторски сегмент на „Нестле“

17.01.2018

„Нестле" се согласи да го продаде американскиот кондиторски сегмент на италијанската групација „Фереро" за 2,8 милијарди долари, соопшти компанијата вчера.

Договорот за преземање на чоколадната дивизија на „Нестле" во САД, која, меѓу другите, ги произведува и брендовите Butterfinger, Baby Ruth и Crunch, се очекува да биде затворена до крајот на првиот квартал годинава.

Одлуката за дезинвестирање компанијата „Нестле" ја донесе по изработката на стратешкиот преглед на работењето на компанијата. Продажбата на бизнис-сегментот за слатка програма на компанијата што го измисли млечното чоколадо, е првото големо оддалечување од кондиторската индустрија, а како главен мотив се наведува вредносниот пад на американскиот пазар на чоколада во последните неколку години.

Во „Фереро" откривме ексклузивен дом за нашиот кондиторски бизнис во САД, во кој тој ќе може да просперира. Истовремено, овој потег ни овозможува да инвестираме и да иновираме во низа категории, во кои гледаме силен пораст во иднина – производи за грижа за домашни миленичиња, вода, кафе, смрзнати оброци и храна на доенчиња, изјави Марк Шнајдер, извршен директор на „Нестле".

Со оваа аквизиција, италијанскиот кондитор ќе стане третиот по големина производител на американскиот пазар, по „Хершис" и „Марс". Во октомври минатата година, „Фереро" ја презеде  „Ферара кенди компани", која ги произведува брендовите бонбони Trolli и Lemonheads.

Меѓу потенцијалните купувачи на американскиот кондиторски бизнис на „Нестле" беше и компанијата „Хершис".


Назад
 

 
 
 
back to top