IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 19.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

САД: „Фереро“ го купува американскиот кондиторски сегмент на „Нестле“

17.01.2018

„Нестле" се согласи да го продаде американскиот кондиторски сегмент на италијанската групација „Фереро" за 2,8 милијарди долари, соопшти компанијата вчера.

Договорот за преземање на чоколадната дивизија на „Нестле" во САД, која, меѓу другите, ги произведува и брендовите Butterfinger, Baby Ruth и Crunch, се очекува да биде затворена до крајот на првиот квартал годинава.

Одлуката за дезинвестирање компанијата „Нестле" ја донесе по изработката на стратешкиот преглед на работењето на компанијата. Продажбата на бизнис-сегментот за слатка програма на компанијата што го измисли млечното чоколадо, е првото големо оддалечување од кондиторската индустрија, а како главен мотив се наведува вредносниот пад на американскиот пазар на чоколада во последните неколку години.

Во „Фереро" откривме ексклузивен дом за нашиот кондиторски бизнис во САД, во кој тој ќе може да просперира. Истовремено, овој потег ни овозможува да инвестираме и да иновираме во низа категории, во кои гледаме силен пораст во иднина – производи за грижа за домашни миленичиња, вода, кафе, смрзнати оброци и храна на доенчиња, изјави Марк Шнајдер, извршен директор на „Нестле".

Со оваа аквизиција, италијанскиот кондитор ќе стане третиот по големина производител на американскиот пазар, по „Хершис" и „Марс". Во октомври минатата година, „Фереро" ја презеде  „Ферара кенди компани", која ги произведува брендовите бонбони Trolli и Lemonheads.

Меѓу потенцијалните купувачи на американскиот кондиторски бизнис на „Нестле" беше и компанијата „Хершис".


Назад
 

 
 
 
back to top