IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 14.08.2018 || Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |  „Нели“ ќе произведува бонбониера Azbuka  |  АВТ нов дистрибутер на „Вернер & Мерц“  |  Директорката на „Пепсико“ се повлекува од функцијата  |  Ново кисело млеко на „Бимилк“  |  Македонија на 28. место во светот по извоз на вино  |  Компанијата „13. јул-Плантаже“ ги зголеми приходите  |  „Хајнекен“ купува дел од најголемиот кинески производител на пиво  |  Руски „Светофор“ влегува во Романија  |  Промена во Управниот одбор на „Жито лукс“  |  Супер-колачите на „Виталиа“ со Брајова азбука  |  Групацијата „Реве“ бара нови партнери  |   ||
   

САД: „Фереро“ го купува американскиот кондиторски сегмент на „Нестле“

17.01.2018

„Нестле" се согласи да го продаде американскиот кондиторски сегмент на италијанската групација „Фереро" за 2,8 милијарди долари, соопшти компанијата вчера.

Договорот за преземање на чоколадната дивизија на „Нестле" во САД, која, меѓу другите, ги произведува и брендовите Butterfinger, Baby Ruth и Crunch, се очекува да биде затворена до крајот на првиот квартал годинава.

Одлуката за дезинвестирање компанијата „Нестле" ја донесе по изработката на стратешкиот преглед на работењето на компанијата. Продажбата на бизнис-сегментот за слатка програма на компанијата што го измисли млечното чоколадо, е првото големо оддалечување од кондиторската индустрија, а како главен мотив се наведува вредносниот пад на американскиот пазар на чоколада во последните неколку години.

Во „Фереро" откривме ексклузивен дом за нашиот кондиторски бизнис во САД, во кој тој ќе може да просперира. Истовремено, овој потег ни овозможува да инвестираме и да иновираме во низа категории, во кои гледаме силен пораст во иднина – производи за грижа за домашни миленичиња, вода, кафе, смрзнати оброци и храна на доенчиња, изјави Марк Шнајдер, извршен директор на „Нестле".

Со оваа аквизиција, италијанскиот кондитор ќе стане третиот по големина производител на американскиот пазар, по „Хершис" и „Марс". Во октомври минатата година, „Фереро" ја презеде  „Ферара кенди компани", која ги произведува брендовите бонбони Trolli и Lemonheads.

Меѓу потенцијалните купувачи на американскиот кондиторски бизнис на „Нестле" беше и компанијата „Хершис".


Назад
 

 
 
 
back to top