IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 21.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

САД: Diet Coke со 4 нови вкусови и со поинаков изглед

12.01.2018

Компанијата „Кока-кола" во средата најави четири нови вкусови и голема трансформација на лименките Diet Coke.

Откако се покажало дека Diet Coke е одличен погодок на пазарот, компанијата решила да излезе со нови вкусови во потесни и издолжени лименки, а за понудата да биде поавтентична, секое од пакувањата ќе има различна боја, во зависност од вкусот на пијалакот.

Така, новата Diet Coke Ginger Lime (со вкус на ѓумбир и на зелен лимон) ќе биде во зелена боја, на Diet Coke Feisty Cherry (со вкус на сува цреша) ќе доминира виолетовата боја, Diet Coke Zesty Blood Orange (со вкус на портокал) ќе биде со портокалова боја, Diet Coke Twisted Mango (со вкус на манго) со жолта боја, додека стандардната Diet Coke, останува со препознатливата, црвена боја. Изгледот на буквите и понатаму ќе остане ист.

Diet Coke е еден од најпознатите брендови-икони, кој го обожават милиони Американци. Сепак, за да го доближиме брендот до новите генерации, решивме да бидеме храбри, оригинални и да размислуваме поинаку, вели Рафаел Асеведо, одговорен за Diet Coke во „Кока-кола" – САД.

Новите вкусови и новиот дизајн на Diet Coke, ќе се појават на средината од месецов и ќе бидат наменети само за пазарот во САД.



Назад
 
 
 
 
back to top