IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 21.09.2018 || Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |  Расте извозот на српските кекси и вафли   |  „Витаминка“ кечапот во нова подобрена амбалажа   |  Еко -акција на „Пивара Скопје“, „Пакомак“ и Холандска амбасада   |  „Крофните од Хром“ станаа трговска марка   |  Хрватска ќе избира „најдобар производ на годината“ за 2019-та  |   ||
   

Македонија/Русија: Дегустација на вината на „Стоби“ во Москва

26.02.2018

Посетителите на саемот „Продекспо 2018", што се одржа во Москва од 11 до 15 февруари, имаа можност да ги дегустираат вината на винарницата „Стоби" од Градско, на екслузивен настан организиран во соработка со долгогодишниот дистрибутер на вината „Стоби" на рускиот пазар, компанијата „Браво трејд".

 

Вината на „Стоби" се присутни на рускиот пазар веќе подолго време, како бренд од каталогот на руската дистрибутивна компанија „Браво трејд".

Како што информираат од винарницата, на настанот присуствувале повеќе од 70 гости, бизнис-партнери и клиенти клиенти на „Браво трејд", кои имале можност да ги дегустираат вината на „Стоби" од ексклузивната линија „Приватна резерва", послужени со деликатесна храна и програма од разновидни перформанси.

Станува збор за навистина голем пазар кој е тешко да се освои, а во што ние успеваме веќе подолго време. На овој пазар, како и на сите други пазари каде што сме присутни, нудиме производи со издржан квалитет кои се соодветни на барањата и вкусот на купувачите, вели Ана Јорданова, сопственичка на винарницата „Стоби".

„Продекспо" годинава се одржа по 26 пат, на површина од околу 100.000 квадратни метри, на која се претставија 2.342 компании од 63 земји од светот.


Назад
 
 
 
 
back to top