IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 27.05.2018 || Hina products се закити со 4 златни медали  |  Тринаесет студенти примени во програмата „Меркатор-С“  |  Скопско Нефилтрирано, ново пиво од „Пивара Скопје“  |  Мора да се вложува во истражувања и во развој  |  Рекордни 15 награди за „Тиквеш“ во Лондон  |  Нов концепт - „Куќа хемије ексклузив“  |  Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |   ||
   

Швајцарија: „Бел фуд“ доби одобрение за преземање на „Хугли“

14.02.2018

Швајцарската прехранбена компанија „Бел фуд груп", еден од најголемите светски производители на месни преработки, доби дозвола за преземање на мнозинскиот дел од акциите во „Хугли", производителот на полуготови јадења.

Како што се наведува, компанијата со овој потег значително ќе го прошири присусутвото на пазарот на полуготова храна, а малцинскиот остаток од акциите ќе биде понуден на јавен тендер. Вредноста на аквизицијата се проценува на околу 600 милиони швајцарски франци.

Компанијата „Хугли", која произведува супи, сосови и замени за месо, располага со 10 производствени погони во Швајцарија, Германија, Италија, Шпанија, Холандија, Чешка и во Велика Британија.

Европската комисија за заштита на конкуренцијата не поднела ниту една забелешка, со оглед на тоа што производствените портфолија на компаниите се дополнуваат, односно нема поклопување на асортиманот.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 

 
 
 
back to top