IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 16.07.2018 || „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |  „Нилсен“ именуваше нов раководител за Јадранскиот Регион  |  „Макпрогрес“ на „Summer Fancy Food Show“  |  „Перно Рикар“ ќе дистрибуира безалкохолен џин  |  Продажба на алкохолни пијалаци во секое време  |  „Лидл“ отвори логистички центар во Нова Пазова  |  Нова „Кораб Трница“ во скопско Црниче  |  Рекордно производство и извоз на пиво  |  Нов супермаркет на „Шпар“ вреден 9 милиони евра  |  „Лидл“ без пластика за еднократна употреба  |  Нови компјутери за Универзитетската библиотека   |   ||
   

Србија: „Баренц“ ја презеде компанијата „Софоребо“

29.12.2017
„Баренц", меѓународен лидер во произвдство и дистрибуција на висококвалитетни состојки за фармацевтска, прехранбена и месна индустрија, од Холандија, ја купи компанијата „Соферебо" од Сомбор.

Оваа аквизиција ќе го зајакне портфолиото на функционални протеини во „Баренц" и ќе го зголеми пазарниот удел на Балканот.
 
„Софоребо" е основан во 1993 година и многу брзо стана лидер во дистрибуција на функционални протеини на Балканот. „Баренц" во целост ја презеде компанијата, објавено е на сајтот на холандската компанија. 

Герт Ингалберт, потпретседател на компанијата „Баренц фуд & нутришн", објасни дека пазарниот удел и производите на „Софоребо", особено улогата на дистрибутерот „Есентиа", обезбедија синергиски ефекти за работењето на „Баренц" на Балканот.

Тој нагласи дека веќе постои долготрајно партнерство со „Есентиа" во другите земји и дека ова спојување го прави „Баренц" посилен во делот на животинските протеини.

Групацијата „Баренц" во својот состав има десетина брендови, а се гордеат и со стратешките партнерства со најзначајните светски доставувачи.



Назад
 
 
 
 
back to top