IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 23.01.2018 || Нов „Алди-М плус“ во Гевгелија  |   „Бивода“ планира извоз во Македонија и во Грција  |  Престижен орден од Финска за Светозар Јаневски  |  „Мигрос“ останува лидер, најголем скок во интернет-каналот  |  „Биедронка“ станува сè посилна  |  „Тривит“ ги презеде постројките на пекарницата „Алимпије“  |  „Плодине“ го отворија 81. продажен центар   |  „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |  „Фереро“ го купува американскиот кондиторски сегмент на „Нестле“  |  „Маркс & Спенсер“ го продаде бизнисот во Хонг Конг  |  „Лакталис“ повлекува 12 милиони пакувања млеко за бебиња  |  „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на „Марс“  |  Пазарџиите ќе работат со лиценци  |  „Агрокор“ ја демантира продажбата на маркетите „Конзум“  |  „Нестле“ го продава кондиторскиот сегмент  |  „Кауфланд“ ќе отвори 15 супермаркети во Молдавија  |  „Волмарт“ ја зголемува платата на работниците  |  „Скопски пазар“ излегува од бизнисот со маркети  |  Тина Пухало Грладиновиќ нов директор на „К пивовари“  |   ||
   

Србија: „Баренц“ ја презеде компанијата „Софоребо“

29.12.2017
„Баренц", меѓународен лидер во произвдство и дистрибуција на висококвалитетни состојки за фармацевтска, прехранбена и месна индустрија, од Холандија, ја купи компанијата „Соферебо" од Сомбор.

Оваа аквизиција ќе го зајакне портфолиото на функционални протеини во „Баренц" и ќе го зголеми пазарниот удел на Балканот.
 
„Софоребо" е основан во 1993 година и многу брзо стана лидер во дистрибуција на функционални протеини на Балканот. „Баренц" во целост ја презеде компанијата, објавено е на сајтот на холандската компанија. 

Герт Ингалберт, потпретседател на компанијата „Баренц фуд & нутришн", објасни дека пазарниот удел и производите на „Софоребо", особено улогата на дистрибутерот „Есентиа", обезбедија синергиски ефекти за работењето на „Баренц" на Балканот.

Тој нагласи дека веќе постои долготрајно партнерство со „Есентиа" во другите земји и дека ова спојување го прави „Баренц" посилен во делот на животинските протеини.

Групацијата „Баренц" во својот состав има десетина брендови, а се гордеат и со стратешките партнерства со најзначајните светски доставувачи.



Назад
 

 
 
 
back to top