IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 20.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

Србија: „Баренц“ ја презеде компанијата „Софоребо“

29.12.2017
„Баренц", меѓународен лидер во произвдство и дистрибуција на висококвалитетни состојки за фармацевтска, прехранбена и месна индустрија, од Холандија, ја купи компанијата „Соферебо" од Сомбор.

Оваа аквизиција ќе го зајакне портфолиото на функционални протеини во „Баренц" и ќе го зголеми пазарниот удел на Балканот.
 
„Софоребо" е основан во 1993 година и многу брзо стана лидер во дистрибуција на функционални протеини на Балканот. „Баренц" во целост ја презеде компанијата, објавено е на сајтот на холандската компанија. 

Герт Ингалберт, потпретседател на компанијата „Баренц фуд & нутришн", објасни дека пазарниот удел и производите на „Софоребо", особено улогата на дистрибутерот „Есентиа", обезбедија синергиски ефекти за работењето на „Баренц" на Балканот.

Тој нагласи дека веќе постои долготрајно партнерство со „Есентиа" во другите земји и дека ова спојување го прави „Баренц" посилен во делот на животинските протеини.

Групацијата „Баренц" во својот состав има десетина брендови, а се гордеат и со стратешките партнерства со најзначајните светски доставувачи.



Назад
 
 
 
 
back to top