IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 21.09.2018 || Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |  Расте извозот на српските кекси и вафли   |  „Витаминка“ кечапот во нова подобрена амбалажа   |  Еко -акција на „Пивара Скопје“, „Пакомак“ и Холандска амбасада   |  „Крофните од Хром“ станаа трговска марка   |  Хрватска ќе избира „најдобар производ на годината“ за 2019-та  |   ||
   

Хрватска: „Томи“ стана сопственик на „Бобис“

07.03.2018
Точно три години од влегувањето во сопственичката структура, Томислав Мамиќ, сопственик на „Томи", ја презеде пекарницата „Бобис".

Уделите се купени од досегашните косопственици Јошка и Јасминка Свагуша, така што Маниќ сега е стопроцентен сопственик на пекарницата. Иако не се знае за која вредност станува збор, познато е дека продажбата е иницирана од досегашните сопственици.

Не бевме задоволни од динамиката на порастот и развојот на „Бобис", бидејќи сметаме дека не се оптимално искористени можностите и потенцијалите што ги понуди стратешкото партнерство со компанијата „Томи", изјави Томислав Маниќ, сопственик на „Томи".

Според неофицијални информации, во 2015 година „Томи" влегува во сопственичката структура на пекарницата вложувајќи три милиони евра. Оттогаш „Бобис" бележи пораст и силно зајакнување на брендот, но и зголемување на приходите за речиси 50%. Покрај тоа, значаен чекор е направен и во стабилизацијата на квалитетот на производите, како и во проширувањето на асортиманот и продажната мрежа.

Според Маниќ и досега е направено многу во развојот на пекарницата, но со преземањето најавува нови планови и очекувања во иднина. Еден од нив е редефинирање на проектот за изградба на новиот производствен погон, со поголем капацитет и технолошка опременост според најмодерните стандарди. Маниќ најави инвестиција од 10 милиони евра за поттикнување на производството на пекарските и слаткарските производи, но и ширење на малопродажната мрежа. 



Назад
 
 
 
 
back to top