IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 14.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Хрватска: „Томи“ стана сопственик на „Бобис“

07.03.2018
Точно три години од влегувањето во сопственичката структура, Томислав Мамиќ, сопственик на „Томи", ја презеде пекарницата „Бобис".

Уделите се купени од досегашните косопственици Јошка и Јасминка Свагуша, така што Маниќ сега е стопроцентен сопственик на пекарницата. Иако не се знае за која вредност станува збор, познато е дека продажбата е иницирана од досегашните сопственици.

Не бевме задоволни од динамиката на порастот и развојот на „Бобис", бидејќи сметаме дека не се оптимално искористени можностите и потенцијалите што ги понуди стратешкото партнерство со компанијата „Томи", изјави Томислав Маниќ, сопственик на „Томи".

Според неофицијални информации, во 2015 година „Томи" влегува во сопственичката структура на пекарницата вложувајќи три милиони евра. Оттогаш „Бобис" бележи пораст и силно зајакнување на брендот, но и зголемување на приходите за речиси 50%. Покрај тоа, значаен чекор е направен и во стабилизацијата на квалитетот на производите, како и во проширувањето на асортиманот и продажната мрежа.

Според Маниќ и досега е направено многу во развојот на пекарницата, но со преземањето најавува нови планови и очекувања во иднина. Еден од нив е редефинирање на проектот за изградба на новиот производствен погон, со поголем капацитет и технолошка опременост според најмодерните стандарди. Маниќ најави инвестиција од 10 милиони евра за поттикнување на производството на пекарските и слаткарските производи, но и ширење на малопродажната мрежа. 



Назад
 
 
 
 
back to top