Hashtag: 'Дарко Васелиќ'
Работење

Дарко Васелиќ: Со имплементација до конкретни резултати

10 јан 2024
За да не изостанат резултатите, потребно е имплементацијата да биде добро спроведена и плановите доследно да се применат. Вообичаено се...
Работење

Дарко Васелиќ: Тактики на категориите производи

14 сеп 2023
Тактичкиот план има цел да постигне конкретизација на акциите што се преземаат за да се остварат зацртаните цели на категоријата...
Работење

Дарко Васелиќ: Карта на цели на категориите производи

06 јул 2023
Целите на категориите се збир на показатели што укажува во која насока ќе се одвива работењето со нив, но и мерки дали тоа се движи во...
Работење

Дарко Васелиќ: Дефинирање на улогите на категориите

23 мар 2023
При одредувањето на улогите на категориите може да се тргне од потрошувачот или од трговецот. И во двата случаја е можно да се изведат по...
Работење

Дарко Васелиќ: Управување со категориите производи

23 фев 2023
Генерално, процесот на менаџирање на категориите производи се одвива преку фазите на планирање, организирање и контрола/ревизија. Тоа...
Работење

Дарко Васелиќ: Купувачот е прва и средишна точка

08 фев 2023
Купувачот е крал е синтагма што е применлива во голем број деловни ситуации, но ретко важи со толку голема точност како што е случајот со...
Работење

Дарко Васелиќ: Услови за имплементација на категори-менаџмент

07 сеп 2022
Во основата на концептот категори-менаџмент се наоѓаат трошокот, потрошувачот, конкуренцијата и двигателите на категоријата...
Работење

Дарко Васелиќ: Нови начини за управување со производите

06 јул 2022
Преку управување со категориите производи за широка потрошувачка, партнерите во FMCG-индустријата (трговците и производителите)...
Актуелно

Промотивни и програми за лојалност во дигиталната доба

11 мај 2022
Основната цел на овие програми е да понудат подобро купувачко искуство, да го зголемат бројот на посети, а со тоа и продажбата, но и да го...
Работење

Дарко Васелиќ: Како да се унапреди лојалноста?

07 апр 2022
Практиката на универзална понуда за сите купувачи, со која се уништува нивната лојалност, веќе е минато...
Продажба

Е-продажба: Да се биде или не?

27 јан 2021
Со појавата на таблетите и на паметните телефони електронската малопродажба влезе во нова, напредна фаза...
Продажба

Е-продажба: Изберете го вистинскиот партнер

07 окт 2020
Многу е важно уште од почетокот да се воспостави соработка која ќе се темели врз принципите на транспарентност и споделување на сите...
Вчитува уште новости...