Одржани

Дводневна работилница за преговарање со трговците

13 мар 2017

На ваше барање, магазинот InStore повторно ја организира специјализирана дводневна работилница за продажба и преговарање во FMCG-секторот, која ќе ја води Даворка Биондиќ Винце, тренер за деловно преговарање.

Постојано актуелната тема – преговарање со трговците повторно е на сцена. Сите тие што не беа во можност да присуствуваат во декември, сега добиваат нова шанса за учество во интерактивната работилница со Даворка Биондиќ Винце. Практична, реална и напредна, токму тоа што ни треба – ова беа зборовите на менаџерите за продажба и КА-менаџерите за првата работилница.

Ивица Саралиевски, менаџер за продажба во „Алма М" 

Одлично, одлично – немам други зборови за работилницата и за интерактивноста. Ова е една од подобрите работилници на кои сум присуствувал.

 

Марјан Стоилов, менаџер за продажба во „Прилепска пиварница" 

Искрено, работилницата беше супер, одлична е Даворка. Добивме огромно know how од искусна жена преговарач, со реални примери и практични совети.

 

Работилницата, која ќе се одржи на 14 и 15 март, е наменета за главните продавачи од страната на доставувачите во FMCG-секторот – комерцијални директори, директори за продажба и key account менаџери во компаниите за производство и за дистрибуција. Целта е запознавање со најефикасните стратегии за преговарање со win-win исход.

·       Зошто да присуствувате?

  • Ќе ги научите сите тајни на успешното преговарање за два дена.
  • Преговарачката вештина е најценетата деловна вештина!
  • Ќе увидите во што е разликата меѓу успешните и неуспешните преговарачи.
  • Нема повеќе да бидете жртва на оние што знаат да преговараат.

 

На преговарачките вештини ќе се работи по 6 часа дневно, според Харвард принципот на преговарање. Методите ќе бидат комбинација од теорија со различни вежби, видео-фидбек и игри. 

Програма на работилницата за двата дена
14.3.2017 г.:
Техники за ефикасно аргументирање во преговарањето и неутрализација на отпорот


Начин на реализација
Учесниците се запознаваат со теоријата и практиката на преговарање преку комбинација на кратки теоретски делови и различни вежби, видео фидбек и игри. Методите што ги користиме и теоријата на преговарање се потпираат на Харвард принципот на преговарање и на системот на двојна победа (win-win).
 
Три стратегии на преговарање
  • Што е успех во преговарањето? Што ги продава денес производот или услугата? 
  • 6 фази во win-win преговарањето
  • Забранети зборови и фрази во преговарањето
  • Подготовка за преговарање и нејзиното значење во успехот на преговарачкиот процес
  • Што се може да биде предмет на преговарање?
Вовед во преговарањето
  • 6 правила за првите 3 минути од преговарањето
  • Подготовка за преговарањето 
  • Цел на воведот
  • Прашања во воведот
Аргументирање – што (не) е аргумент?
  • Техники за уверување
  • Зошто е важно да се разликуваат карактеристиките и користа од производот?
  • Кажете му на купувачот зошто купува, а не што купува!
Одбивање и неутрализација на приговори
  • 3 видови приговори
  • Управување со приговорите („Тоа не ми треба", „Прескапо!",„Вашата конкуренција е подобра!")
  • Откријте ги причините за одбивање. Како?
  • Неутрализација на приговорот за „превисока" цена
Ескалација, пат позиција и одблокирање на мртвата точка
Како да се одблокира и да се одведе разговорот кон win-win исход?
 
Попуштање, уметноста на отстапувањето, заклучување
  • 3 видови попуштање
  • Зошто да не се отстапува лесно?
  • Како да знаеме дали другиот блефира или ја говори вистината?
Кога да се премине на заклучување на работата?
Сигнали за купување/продажба
5 правила за успех во преговарањето
6 преговарачки грешки што можат скапо да ве чинат

 
15.3.2017 г.:
Најчести преговарачки тактики

Нечисти, нечесни преговарачки тактики:
  • 15 најчести „нечисти" тактики 
  • Како да ги откриете?
  • Како да ги неутрализирате?
  • Како да ги канализирате кон win-win резултат во преговарањето?
Чесни, етички преговарачки тактики
  • Како и кога да ги користите?
  • Продажна тактика „Продажба за 2 минути"
Кога да го напуштите преговарањето и да ја повлечете вашата понуда?
 
Што е виртуелно преговарање и зошто денес треба да се познава?
  • Влијанието на 5-те сетила на успехот во преговарањето
  • Предности и недостатоци на секоја форма на виртуелно преговарање
Кога да преговарате „во живо"?
  • Предности и недостатоци на преговарањето „во живо"
Кога и како да преговарате преку е-меил?
  • Предности и недостатоци
  • Најчести грешки
  • Што кога ќе добиеме меил со агресивен тон и закани?
  • Како да се даде понуда преку е-меил?
Како да се преговара со уши (телефонски)?
  • Предности и недостатоци
  • Најчести грешки
  • Планирање на телефонското преговарање
  • Структура на преговарањето преку телефон
  • Кога е препорачливо да се преговара преку телефон?
Како преговараат жените, а како мажите?
  • Биолошки предности и недостатоци
  • Кој е најуспешен преговарач на светот и зошто?
Методи на работа:
  1. Предавање
  2. Сопствени видео клипови со снимени примери од праксата
  3. Индивидуални вежби за уверување преку снимање со камера
  4. Примери и предизвици од праксата на специјалистите за продажба на клиентот
Траење на работилницата: 2 дена по 6 часа
 
БРОЈОТ НА УЧЕСНИЦИ Е ОГРАНИЧЕН ПОРАДИ ИНТЕРАКТИВНОСТА НА РАБОТИЛНИЦАТА
 
 Пречесто останувате „без текст" во преговарањето? Никогаш повеќе!
 

Даворка Биондиќ Винце, сопственик и директор на „Бионди", е дипломиран економист на факултетот во Загреб, која подоцна се усовршувала на неколку школи за бизнис во Германија за областите менаџмент и деловно преговарање. Таа има 25-годишно искуство на менаџерски позиции во хрватски и во странски компании, од кои 11 години била член на управата за набавка и прокурист во германската групација „Лидл & Шварц", а до март 2012 година, била директор за набавка во австрискиот трговски синџир „Шпар". Нејзиното професионално портфолио вклучува повеќе од 10.000 преговори. 

Даворка е тренер за преговарање, презентациски тренер, за лидерство, управување со конфликт, мотивациски говорник, предавач на бројни FMCG-конференции. Автор е на книгата „Како да се преговара успешно", а наскоро во печат ќе излезе и втората – „100 преговарачки техники".

 
                                                              КОТИЗАЦИИ И ПРИЈАВИ                                                                              
1 лице - 230 евра
2 лица од иста компанија - 220 евра по лице
3 лица од иста компанија - 210 евра по лице
4 и повеќе лица од иста компанија - 200 евра по лице
 
Организатор:
Магазин InStore – Македонија, www.instore.mk

                                                                     Пријавете се на
                                                            Е-мејл: edukacija@instore.mk 
 
tags: