Свет

Расте профитот на „Селекс“ од приватни трговски марки

15 јул 2019

Италијанската малопродажна групација „Селекс“ настојува да го зголеми прометот од приватните трговски марки за две третини до 2025 година, на 1,4 милијарди евра.

Компанијата си ја постави оваа цел по успешната 2018 година, кога објави продажба од 830 милиони евра за приватни трговски марки, со значителен пораст (20 отсто) во сегментите здрава храна и премиум приватни ознаки. Вкупно, групацијата оствари раст на приходите од 4,3 отсто на 10,9 милијарди евра, со благ пад на италијанскиот малопродажен пазар. 

Овој позитивен тренд продолжи и во првите пет месеци од 2019 година, со тоа што трговецот на мало забележа пораст од 2 отсто во слични услови. 

„Селекс“ е трет по големина дистрибутер во Италија, со пазарен удел од 10,3 отсто, при што вклучува хипермаркети, супермаркети, дискотеки и дрогерии. Се состои од 12 поврзани трговски друштва, со продажна мрежа од 2.280 продавници во 90 покраини. 

 

 



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...