Свет

„Унилевер“ објави послаби резултати во продажбата

01 фев 2019

„Унилевер“ објави послаби податоците за продажбата во четвртиот квартал од 2018-та година отколку што се очекуваше, а главната причина за ефикасноста беше недостатокот на раст на развиените пазари. 

Во својот прв извештај, предводен од неговиот нов извршен директор, Алан Џоуп, производителот на сапуните Dove и на сладоледот Ben & Jerry, вели дека главната продажба во последните три месеци од минатата година е зголемена за 2,9 отсто. Сепак, ова е под предвидувањата на аналитичарите за раст во просек од 3,5 отсто

За 2018 година „Унилевер“ има промет од 49,6 милијарди евра, не вклучувајќи ја продажбата на поделбата за лубриканти на компанијата и добивка од 3,48 евра по акција.

Британско-холандската компанија претходно предвиде растот на продажбата за годината да биде на дното на проектираниот опсег од 3 до 5 проценти.

Што се однесува до проекциите на „Унилевер“ за 2019-та година, компанијата очекува условите на пазарот во текот на годината да останат тешки и прогнозата за главните продажби е повторно во долниот дел од опсегот од 3-5 отсто. Сепак, проекциите се за континуирано подобрување на основната оперативна маргина и стабилните слободни парични текови.

 



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...