Групацијата „Виндија“ годината ја почнува со продолжение на инвестицискиот циклус, овој пат во фабриката „Вивис“ и во централните погони.
Инспектори ја истражуваат причината за проблемот
![]() |
Свет„Волмарт” со раст на профитот од 70 отсто21 фев 2019, |
![]() |
СветКока – Кола лансира Espresso Monster линија21 фев 2019, |
![]() |
СветКалории на етикетите на пивата20 фев 2019, |
„Еуроспин“ со години работи во Италија и во Словенија. Станува збор за дисконтен синџир, што значи дека максимално може да има 800 артикли.
Е-трговијата со прехранбени производи е иницијатива што дисконтите не само што ја избегнуваат туку и ја потиснуваат. Која е причината за таа неактивност...
Глобалните потрошувачки трендови во 2019 година се однесуваат на враќањето на контролата и на (себе)афирмирањето...
Кога станува збор за експанзија, се чини дека германските трговци се движат кон исток. На запад од матичниот пазар ниту еден од овие играчи досега не пуштил корени...
Потрошувачите немаат проблем да патуваат од маркет до маркет за да ги пронајдат најконкурентните производи...
Најголемиот тренд следната година најверојатно ќе биде продолжувањето на брзите и радикални промени во индустријата за храна и пијалаци...
Потрошувачите не ги купуваат производите - тие ги „вработуваат“ да извршат одредена работа во нивниот живот...
Ласте Младеновски, сопственик на пекарницата „Биовитал“, ни ја раскажа својата лична приказна и причината да почне со производство на леб без квасец со природно кисело... |
![]() |
Локално Јованче Ѓошевски, сопственик на маркетите „Жито“2018-12-17 00:30:00
|
|
Маалска продавница Претставуваме: „Трено комерц“ – Берово2019-02-22 11:25:00
|
![]() |
Актуелно Глигор Цветанов: Да направиме промени за подобро утре2019-02-18 10:59:00
|
![]() |
Нови Како да станете успешни маркетинг или бренд-менаџери?2019-02-14 09:41:00
|
![]() |
Македонија Нова енергија на InStore2019-02-14 10:48:00
|
![]() |
Македонија Стопанската комора ги награди „Алкалоид“, „Даути Комерц“ и КАМ2019-02-18 15:33:00
|
|
Маалска продавница Претставуваме: „Трено комерц“ – Берово2019-02-22 11:25:00
|
![]() |
Маалска продавница Претставуваме: „Филипос“ - Македонски Брод2018-12-14 15:45:00
|
![]() |
Маалска продавница Претставуваме: „Алексана пром“ - Охрид2018-11-15 15:41:00
|
![]() |
Маалска продавница Претставуваме: „Нова“ - Прилеп2018-09-14 15:37:00
|
![]() |
Свет „Унилевер“ објави послаби резултати во продажбата2019-02-01 13:45:00
|
![]() |
Свет Со повисоки цени до добри резултати2018-11-12 13:01:00
|
![]() |
Регион Се продава „Навип винарство“2018-09-21 00:00:00
|
![]() |
Свет Данците бараат органска храна2018-09-21 00:00:00
|
Немојте да ја прикривате кризата! Не залажувајте се, лошата ситуација не може да се претвори во добра. Со менаџирање на кризата можат само да се намалат негативните ефекти. Информирајте ги сите засегнати страни со фактите и за она што го преземате
![]() |
Ениса Селмановиќ-Салкиќ: Сево ова е наше!Ако одите чекор понатаму и им кажете дека ќе го поделите со НИВ тоа што ТИЕ го заработија за фирмата, тогаш ќе се потрудат не само да ја достигнат, туку и да ја поминат која било цел што ќе им ја поставите. Зошто? Бидејќи тоа е и нивно.19 фев 2019 |
![]() |
Гоце Пачемски: Oдноси со јавноста за време на криза - прв делСекоја компанија треба да има однапред подготвен акциски план за управување и комуникација за време на криза17 дек 2018 |
![]() |
Беки Патрида: Повратно логистички практики и организациски факториОд индустријата и годишниот приход зависи во колкава мера компаниите ќе вложуваат во управувањето со повратот на производите...17 дек 2018 |
Работилницата за сите маркетинг-менаџери и бренд-менаџери ќе се одржи на 21. и 22. март. Главниот фокус на дводневната работилница е ставен на ефикасното управување со брендот, важноста на бренд аналитиката, оптимизацијата на медиумите...
![]() |
Петтиот FMCG Самит во Белград собра над 480 учеснициОвие самити станаа препознатливи како централно место за собирање на трговците, производителите и дистрибутерите не само во Србија, туку и во регионот.10 јан 2019 |
![]() |
Преговарање со тешки купувачиРаботилница наменета за сите продавачи во FMCG-секторот, која ќе ве научи како да се справите со тешките купувачи и како да успеете да постигнете „win-win“ ситуација на преговарачката маса.18 сеп 2018 |
![]() |
Дигитален маркетингНаучете ШТО да побарате од специјалистите што го водат дигиталниот маркетинг на вашиот бренд и КАКО до прецизно читање на резултатите и правилно интегрирање во целокупниот. Наменета е за бренд-менаџери, маркетинг-менаџери и сениор бренд-менаџери.14 сеп 2018 |