Компаниите бараат заедничко царинење на стоките со Албанија и со Србија

17 апр 2019

Најмногу задржувања на превозниците на Табановце и на Ќафасан има кога треба да се прави фитосанитарна контрола (околу три часа) и ветеринарна контрола (еден ден)

„Конзум“ ги чести вработените по 100 евра за Велигден

17 апр 2019

Верувам дека одлуката за исплата на велигденски надомест како и неработниот понеделник покажуваат колку ги цениме нашите вработени и нивниот придонес во остварувањето на одличните деловни резултати, изјави Славко Ледиќ, претседател на Управата

Видео вести
Анализи

Високи перформанси и разумни цени на средствата за чистење

17 апр 2019

Брендовите треба да размислуваат за транспарентноста како начин на едукација на потрошувачите, а треба да бидат подготвени и на новиот начин на размислување...

Делоит: Најголемите малопродажни трговци остварија силен пораст

09 апр 2019

Десетте водечки трговци оствариле 31,6 отсто од вкупните приходи на 250-те најголеми малопродажни синџири во деловната 2017 година...

ИГД: Решенија за испорака до последната милја

03 апр 2019

Испораката до последната милја (достава до крајната дестинација, испорака до домот) станува сè поконкурентно поле за трговците...

ЛЗ ритеалитикс: Прогнози за развој на е-трговијата до 2024 година

19 мар 2019

На европската сцена на е-трговија со прехранбени производи доминираат трговците што работат преку повеќе канали на продажба. Петгодишната прогноза на...

ИГД: Европа како интернет и дигитална инспирација

22 фев 2019

И покрај тоа што многумина гледаат на исток кон Кина или на запад кон САД како инспирација за идеи за идниот развој на е-трговијата со прехранбени производи...

ЛЗ ритеалитикс: Ахиловата пета на дисконтерите

20 фев 2019

Е-трговијата со прехранбени производи е иницијатива што дисконтите не само што ја избегнуваат туку и ја потиснуваат. Која е причината за таа неактивност...

Интервјуа

Од селото Драслајца, сместено во средишниот дел на Струшкото Поле, потекнува семејството на Маја Милошевска, управител на „Биомелан“. Токму во ова рамничарско село...

Томаж Благотиншек, „Меркатор“: Големопродажбата е потрага по заеднички деловни шанси

Со годишен промет од близу 200 милиони евра и со 350 вработени, „Меркатор големопродажба“ претставува најголем играч на словенечкиот пазар

 
Претставуваме: „Шака лака“ - Делчево

Посилни сме ако се здружиме

 
Сафет Емрули: Не треба да има проблем со Грција за трговските марки „македонска/о/и“

Заводот за заштита на индустриска сопственост уште не добил насоки затоа што се чека да се формира Комисија во која би членувале бизнисмени од Македонија и од Грција

 
Квентин Ројер, генерален директор на „Делез“-Србија

Супермаркет „Макси“ во Нов Белград е првата продавница која наместо фреон, како разладен флуид користи јаглероден диоксид.

 
Претставуваме: „Трено комерц“ – Берово

Ризикот ја направи локален бренд

 
Биовитал: Кога зрното надеж прераснува во идеја

Ласте Младеновски, сопственик на пекарницата „Биовитал“, ни ја раскажа својата лична приказна и причината да почне со производство на леб без квасец со природно кисело...

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Март 2019 / Број: 65
Маалска продавница
Новости од маркетите

Растителни масла: Можности за извоз на европскиот пазар

17 апр 2019

Европа е најголемиот увозник на растителни масла од целиот свет и е важна порта за глобалните дистрибутивни мрежи. Профилот на европски пазар на растителни масла...

Антонио Зрилиќ: Десет трикoви за подобрување во магацинот

Како да се исцеди ефикасноста од магацинот, а да не се чепка буџетот? Тоа може да звучи како од вас да се бара да извадите кец од ракавот иако носите кратки ракави...
10 апр 2019

Застапувањето на вработените како најголема маркетиншка можност (втор дел)

Честопати компаниите забораваат дека вработените може активно да им помогнат во премостувањето на предизвиците, особено ако се опремени со соодветни алатки...
08 апр 2019

Даниела Мамучевска: Софистицирано приспособување на цените

Со резултатите од сензитивната анализа на профитот во однос на промените на цената менаџерите можат лесно да ги селектираат одлуките на цените...
03 апр 2019
Обуки и самити

Што да барате од вашите дигитални маркетери? Дигитален маркетинг за бренд-менаџери

05 апр 2019

Запознајте ги најважните алатки на дигиталната аналитика и научете како поефикасно да комуницирате со специјалистите за дигитален маркетинг.

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.
04 апр 2019

Како да станете успешни маркетинг или бренд-менаџери?

Работилницата за сите маркетинг-менаџери и бренд-менаџери ќе се одржи на 21. и 22. март. Главниот фокус на дводневната работилница е ставен на ефикасното управување со брендот, важноста на бренд аналитиката, оптимизацијата на медиумите...
14 фев 2019

Петтиот FMCG Самит во Белград собра над 480 учесници

Овие самити станаа препознатливи како централно место за собирање на трговците, производителите и дистрибутерите не само во Србија, туку и во регионот.
10 јан 2019