Десет македонски винарници на саем во Дизелдорф

18 мар 2019

На саемот учествуваат винарските визби: „Тиквеш“, „Сковин“, „Стоби“, „Далвина“, „Бовин“, „Камник“, „Езимит“, „Попов“, „Мовино“ и „Имако“. Во фокусот на претставувањето е сортата „вранец“

Нова фабрика за преработка на овошје во Ариље

20 мар 2019

Претходната недела беше положен камен-темелникот за фабриката за преработка на овошје „Х & С фрутс“, заедничка инвестиција на Србија и на Унгарија...

Видео вести
Анализи

ЛЗ ритеалитикс: Прогнози за развој на е-трговијата до 2024 година

19 мар 2019

На европската сцена на е-трговија со прехранбени производи доминираат трговците што работат преку повеќе канали на продажба. Петгодишната прогноза на...

ИГД: Европа како интернет и дигитална инспирација

22 фев 2019

И покрај тоа што многумина гледаат на исток кон Кина или на запад кон САД како инспирација за идеи за идниот развој на е-трговијата со прехранбени производи...

ЛЗ ритеалитикс: Ахиловата пета на дисконтерите

20 фев 2019

Е-трговијата со прехранбени производи е иницијатива што дисконтите не само што ја избегнуваат туку и ја потиснуваат. Која е причината за таа неактивност...

Еуромонитор: Топ-10 потрошувачки трендови за 2019 година

18 фев 2019

Глобалните потрошувачки трендови во 2019 година се однесуваат на враќањето на контролата и на (себе)афирмирањето...

ЛЗ ритеалитикс: Германските синџири дрогерии ја освојуваат Европа

17 дек 2018

Кога станува збор за експанзија, се чини дека германските трговци се движат кон исток. На запад од матичниот пазар ниту еден од овие играчи досега не пуштил корени...

Инсајдер ИД: Зголемена сила на дисконтерите

14 дек 2018

Потрошувачите немаат проблем да патуваат од маркет до маркет за да ги пронајдат најконкурентните производи...

Интервјуа

Супермаркет „Макси“ во Нов Белград е првата продавница која наместо фреон, како разладен флуид користи јаглероден диоксид.

Претставуваме: „Трено комерц“ – Берово

Ризикот ја направи локален бренд

 
Биовитал: Кога зрното надеж прераснува во идеја

Ласте Младеновски, сопственик на пекарницата „Биовитал“, ни ја раскажа својата лична приказна и причината да почне со производство на леб без квасец со природно кисело...

 
Интервју со Габријел Панталер, „МЛ-Гари“: Голтка чиста природа и квалитет

За првиот број на InStore годинава имавме можност и чест да поразговараме со човек кој 24 години работи во FMCG-индустријата...

 
Марко Пипуниќ, претседател на Управата на „Жито група“

Поттикнуваме нов почеток и нови добра

 
Јованче Ѓошевски, сопственик на маркетите „Жито“

30 години работење и опстојување во трговијата значи дека низ годините имало пропусти и грешки, но и исправни одлуки донесени во тешки времиња...

 
Бурса кестане: Храната на султаните преточена во врвен деликатес

Брендот го носи името Bursa Kestane, што значи „костенот од Бурса“...

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Март 2019 / Број: 65
Маалска продавница
Бенефиции во компаниите

Антонио Зрилиќ: Како да ги подобрите перформансите на логистиката?

06 мар 2019

Постојат низа знаци за лошо работење во логистиката. Треба да му се спротивставиме на поривот да ги решаваме симптомите бидејќи тие се само последици...

Гоце Пачемски: Искрено и со факти пред медиумите

Немојте да ја прикривате кризата! Не залажувајте се, лошата ситуација не може да се претвори во добра. Со менаџирање на кризата можат само да се намалат негативните ефекти. Информирајте ги сите засегнати страни со фактите и за она што го преземате
21 фев 2019

Ениса Селмановиќ-Салкиќ: Сево ова е наше!

Ако одите чекор понатаму и им кажете дека ќе го поделите со НИВ тоа што ТИЕ го заработија за фирмата, тогаш ќе се потрудат не само да ја достигнат, туку и да ја поминат која било цел што ќе им ја поставите. Зошто? Бидејќи тоа е и нивно.
19 фев 2019

Гоце Пачемски: Oдноси со јавноста за време на криза - прв дел

Секоја компанија треба да има однапред подготвен акциски план за управување и комуникација за време на криза
17 дек 2018
Обуки и самити

Како да станете успешни маркетинг или бренд-менаџери?

14 фев 2019

Работилницата за сите маркетинг-менаџери и бренд-менаџери ќе се одржи на 21. и 22. март. Главниот фокус на дводневната работилница е ставен на ефикасното управување со брендот, важноста на бренд аналитиката, оптимизацијата на медиумите...

Петтиот FMCG Самит во Белград собра над 480 учесници

Овие самити станаа препознатливи како централно место за собирање на трговците, производителите и дистрибутерите не само во Србија, туку и во регионот.
10 јан 2019

Преговарање со тешки купувачи

Работилница наменета за сите продавачи во FMCG-секторот, која ќе ве научи како да се справите со тешките купувачи и како да успеете да постигнете „win-win“ ситуација на преговарачката маса.
18 сеп 2018

Дигитален маркетинг

Научете ШТО да побарате од специјалистите што го водат дигиталниот маркетинг на вашиот бренд и КАКО до прецизно читање на резултатите и правилно интегрирање во целокупниот. Наменета е за бренд-менаџери, маркетинг-менаџери и сениор бренд-менаџери.
14 сеп 2018