Остварените единечни вкупни расходи за 2023 година изнесуваат 3.429.814 илјади денари и во споредба со остварените во 2022 година бележат пад од 16%.
Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.
Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.
Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.
Како што соопштуваат од компанијата, околу 50% од новите производи спаѓаат во гурманските, протеинските, безглутенските и веганските категории, одговарајќи на еволутивниот пазарен тренд.
СветГерманија: „Хенкел“ оствари раст на продажбата и профитот19 мар 2024, |
|
СветГерманија: Се очекува бавен раст на економијата18 мар 2024, |
|
Свет„Диа“ ќе затвори над половина од своите продавници во Бразил15 мар 2024, |
Во текот на годинешната кампања тимот на Jelen посетил 660 места низ Србија и доставил речиси 70.000 шишиња со пиво.
Ниту еден од играчите на пазарот не го пронашол „светиот грал“ за куќната достава. Се чини дека само чешкиот „Рохлик груп“, кој покрај на домашниот пазар, работи и во Германија, Австрија, Унгарија и Романија, е на пат да ги постигне посакуваните број
„Алди“ и „Лидл“ играат глобална шаховска партија. Високата инфлација и каматните стапки играат во корист на „Алди“ против „Лидл“.
Постојат можности за сеопфатен пристап во таргетирањето на жените надвор од репродуктивната возраст, со акцент на специфични нутритивни потреби поврзани со здравјето на коските, варењето, хормоналните флуктуации, здравјето на кожата/косата.
„Рема 1000“ е најбрзо растечки дисконтер во земјата. Во 2021 година напредувале на второто место помеѓу данските дисконтери, престигнувајќи го „Факт Коопа“ .
Надвор од Русија и Белорусија, „Мере“ има најсилно европски во Литванија и Србија. Во балтичките држави, компаниката моментално работи со 26 продавници.
Годишниот извештај на „Еуромонитор“ за глобалните потрошувачки трендови открива нови сознанија за вредностите на потрошувачите и нивната мотивација за купување
Компанијата „Јус МБ“ почна со работа на почетокот од последната деценија на 20 век и како што велат оттаму, почетоците биле скромни, но низ годините оваа компанија континуирано растеше и денес прерасна во една од водечките дистрибутивни компании |
Покрај рекламата, брендот покрена и иницијатива во соработка со платформата „Анкцетри“, во чии рамки потрошувачите ќе можат да ги истражат своите врски со брендот.
Србија: „Лидл“ ја лансира кампањата „Лидл кидс тим“Наградната игра, која денеска ја лансираше компанијата „Лидл“ - Србија, е наменета за родители и/или законски старатели кои можат да освојат место во детскиот тим на „Лидл“ за своето дете на возраст од 6 до 10 години.
14 мар 2024 |
|
Хрватска: „Подравка“ ја поттикнува рамноправноста преку амбалажата на Vegeta BIO Ова ограничено издание е лансирано за меѓународниот Ден на жената, 8.март, а потрошувачите ќе можат да го најдат во одредени продавници во текот на целиот месец,
11 мар 2024 |
|
Ениса Селмановиќ - Салкиќ: Јас сум професионалецКога за некој ќе речете дека е професионалец, веројатно тогаш мислите на човек кој држи до ред и има манири. Не сте згрешиле. Тоа и се професионалци.
06 мар 2024 |
На 11 април во организација на агенцијата „Кликер Маркетинг“ и магазинот InStore ќе се одржи еднодневна обука „Управување со клучни купувачи и преговарање“ која ќе ја води Дарко Лукиќ, директор на AMMC (Agency for Management and Marketing Consulting)
Exclusive ONE-DAY WORKSHOP: Shopper Psychology and Claims Development with Tony DurhamTony Durham in Skopje on March 6! Don't miss this unique opportunity to gain insights into how buyers make decisions, learn effective strategies to win them over, and capture their attention.
01 фев 2024 |
|
Ексклузивна ЕДНОДНЕВНА ОБУКА: „Shopper Psychology and Claims Development“ со Tony DurhamПо фантастичната презентација на 9 FMCG Summit, на барање на бизнис-заедницата, Tony Durham, на 6 март конечно со професионална обука во Скопје!
17 јан 2024 |
|
Работилница: Како да го освоите вниманието на купувачот?Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...
07 апр 2022 |