IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 24.01.2018 || „Амазон“ ги објави 20 потенцијални локации за новото седиште  |  „Теско“ затвора 1.700 менаџерски работни места  |  Мрежата на „Профи“ достигна 700 објекти  |  „АЦ фуд“ го купува последниот дел од имотот на „Агрокомерц“  |  „Шпар“ - Словенија ја претстави онлајн-продавницата  |  Отворен е првиот „Амазон гоу“ за потрошувачите  |  Промоција на Fuzetea, бренд достапен и на македонскиот пазар  |  Нов „Алди-М плус“ во Гевгелија  |   „Бивода“ планира извоз во Македонија и во Грција  |  Престижен орден од Финска за Светозар Јаневски  |  „Мигрос“ останува лидер, најголем скок во интернет-каналот  |  „Биедронка“ станува сè посилна  |  „Тривит“ ги презеде постројките на пекарницата „Алимпије“  |  „Плодине“ го отворија 81. продажен центар   |  „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |  „Фереро“ го купува американскиот кондиторски сегмент на „Нестле“  |  „Маркс & Спенсер“ го продаде бизнисот во Хонг Конг  |  „Лакталис“ повлекува 12 милиони пакувања млеко за бебиња  |  „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на „Марс“  |   ||
   

За маркетите: Пред супермаркетот

15.10.2013
Пред супермаркетот
 
Првиот впечаток за еден супермаркет е секогаш најзначаен и затоа би требало правилно да се искористи. Во овој текст ќе видиме примери за тоа како светските синџири го решиле надворешниот простор на супермаркетите.

М-р Билјана Костов Жежовска, извршен директор на „Маркето Солутионс"
 
Се наоѓаме на паркингот пред супермаркетот, се паркираме, се упатуваме кон влезот и ништо не забележуваме или, пак, сосема спротивно – вниманието ни го одзема некоја визуелна информација. Каков е ефектот доколку на влезот од супермаркетот ништо не ни го привлече вниманието, а каков е ефектот доколку вистинската информација веднаш ни влета на удар?
 
Многупати споменав дека првиот впечаток за еден супермаркет е секогаш најзначаен и затоа би требало правилно да се искористи. Ние го следиме светскиот „benchmark" и секогаш се трудиме да го примениме најдоброто. Па, да видиме како светските синџири го решаваат надворешниот простор на супермаркетите.

„Асда" 

„Асда", популарниот синџир супермаркети во Велика Британија што е во сопственост на американскиот „Волмарт" е добар пример за супермаркет со правилна поставеност на влезниот надворешен дел од супермаркетот. Со поставеноста на специјалните бариери за влез и позицијата на шопинг-количките строго се запазува редот и движењето уште на влезот, со што се избегнува секаков хаос и безредие.

„Алди" 

Сличен пример на „Асда" наоѓаме и кај познатиот „Алди", кој на ист принцип го решава предниот дел на супермаркетот. Јасно е предвиден делот за влез во супермаркетот од страна на потрошувачите, пристапноста со автомобил, како и местото на шопинг-количките.
 
Повеќе можете да прочитате во електронското и печатеното издание на InStiore бр.11



 
 
 
 
back to top