IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 16.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

За маркетите: Пред супермаркетот

15.10.2013
Пред супермаркетот
 
Првиот впечаток за еден супермаркет е секогаш најзначаен и затоа би требало правилно да се искористи. Во овој текст ќе видиме примери за тоа како светските синџири го решиле надворешниот простор на супермаркетите.

М-р Билјана Костов Жежовска, извршен директор на „Маркето Солутионс"
 
Се наоѓаме на паркингот пред супермаркетот, се паркираме, се упатуваме кон влезот и ништо не забележуваме или, пак, сосема спротивно – вниманието ни го одзема некоја визуелна информација. Каков е ефектот доколку на влезот од супермаркетот ништо не ни го привлече вниманието, а каков е ефектот доколку вистинската информација веднаш ни влета на удар?
 
Многупати споменав дека првиот впечаток за еден супермаркет е секогаш најзначаен и затоа би требало правилно да се искористи. Ние го следиме светскиот „benchmark" и секогаш се трудиме да го примениме најдоброто. Па, да видиме како светските синџири го решаваат надворешниот простор на супермаркетите.

„Асда" 

„Асда", популарниот синџир супермаркети во Велика Британија што е во сопственост на американскиот „Волмарт" е добар пример за супермаркет со правилна поставеност на влезниот надворешен дел од супермаркетот. Со поставеноста на специјалните бариери за влез и позицијата на шопинг-количките строго се запазува редот и движењето уште на влезот, со што се избегнува секаков хаос и безредие.

„Алди" 

Сличен пример на „Асда" наоѓаме и кај познатиот „Алди", кој на ист принцип го решава предниот дел на супермаркетот. Јасно е предвиден делот за влез во супермаркетот од страна на потрошувачите, пристапноста со автомобил, како и местото на шопинг-количките.
 
Повеќе можете да прочитате во електронското и печатеното издание на InStiore бр.11



 
 
 
 
back to top