IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 25.04.2018 || Domaine Lepovo Grand Cuvée светски шампион  |  Повторна продажба на имотот на компанијата „Малина“  |  „Хајнекен“ оствари солиден количински пораст  |  „Агрокор“ продолжува непречено да работи од 15 јули?  |  „П & Г“ презеде дел од портфолиото на „Мерк“ за 3,4 милијарди евра  |  „Гринјард“ бара снабдувачи во Македонија  |  „Сите сити“ - нов систем за донирање вишок храна  |  Медицинска опрема од „Жито лукс“ за четири болници  |  Во „Веро“ - Тафталиџе бесплатен паркинг 30 минути  |  „Млин и пекара Љубаче“ со нова инвестиција  |  Natur Premium пристигнува на македонскиот пазар  |  „Монделез“ вложува 90 милиони евра во „фабрика на иднината“  |  „Рамстор“ го отвори 25.маркет  |  „Хенкел“ отвори нова фабрика Somat во Крушевац  |  „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра  |  „Карфур“ ги отвори првите пунктови испорака за пешаци  |  „Персу“ ги повика локалните производители да соработуваат  |  „Кимберли Кларк“ ќе го проширува капацитетот во Алабама  |  „Витамин“ на саемот во Мостар  |  Владимир Косијер нов генерален директор на „Пивара Скопје“  |   ||
   

За маркетите: Пред супермаркетот

15.10.2013
Пред супермаркетот
 
Првиот впечаток за еден супермаркет е секогаш најзначаен и затоа би требало правилно да се искористи. Во овој текст ќе видиме примери за тоа како светските синџири го решиле надворешниот простор на супермаркетите.

М-р Билјана Костов Жежовска, извршен директор на „Маркето Солутионс"
 
Се наоѓаме на паркингот пред супермаркетот, се паркираме, се упатуваме кон влезот и ништо не забележуваме или, пак, сосема спротивно – вниманието ни го одзема некоја визуелна информација. Каков е ефектот доколку на влезот од супермаркетот ништо не ни го привлече вниманието, а каков е ефектот доколку вистинската информација веднаш ни влета на удар?
 
Многупати споменав дека првиот впечаток за еден супермаркет е секогаш најзначаен и затоа би требало правилно да се искористи. Ние го следиме светскиот „benchmark" и секогаш се трудиме да го примениме најдоброто. Па, да видиме како светските синџири го решаваат надворешниот простор на супермаркетите.

„Асда" 

„Асда", популарниот синџир супермаркети во Велика Британија што е во сопственост на американскиот „Волмарт" е добар пример за супермаркет со правилна поставеност на влезниот надворешен дел од супермаркетот. Со поставеноста на специјалните бариери за влез и позицијата на шопинг-количките строго се запазува редот и движењето уште на влезот, со што се избегнува секаков хаос и безредие.

„Алди" 

Сличен пример на „Асда" наоѓаме и кај познатиот „Алди", кој на ист принцип го решава предниот дел на супермаркетот. Јасно е предвиден делот за влез во супермаркетот од страна на потрошувачите, пристапноста со автомобил, како и местото на шопинг-количките.
 
Повеќе можете да прочитате во електронското и печатеното издание на InStiore бр.11



 
 
 
 
back to top