IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 20.07.2018 || „Луксол“ повторно работи  |  Трговски vs А-брендови  |  „Волмарт“ се повлекува од јапонскиот пазар  |   Нови бензиски пумпи на КТЦ  |  Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |   ||
   

За маркетите: Пред супермаркетот

15.10.2013
Пред супермаркетот
 
Првиот впечаток за еден супермаркет е секогаш најзначаен и затоа би требало правилно да се искористи. Во овој текст ќе видиме примери за тоа како светските синџири го решиле надворешниот простор на супермаркетите.

М-р Билјана Костов Жежовска, извршен директор на „Маркето Солутионс"
 
Се наоѓаме на паркингот пред супермаркетот, се паркираме, се упатуваме кон влезот и ништо не забележуваме или, пак, сосема спротивно – вниманието ни го одзема некоја визуелна информација. Каков е ефектот доколку на влезот од супермаркетот ништо не ни го привлече вниманието, а каков е ефектот доколку вистинската информација веднаш ни влета на удар?
 
Многупати споменав дека првиот впечаток за еден супермаркет е секогаш најзначаен и затоа би требало правилно да се искористи. Ние го следиме светскиот „benchmark" и секогаш се трудиме да го примениме најдоброто. Па, да видиме како светските синџири го решаваат надворешниот простор на супермаркетите.

„Асда" 

„Асда", популарниот синџир супермаркети во Велика Британија што е во сопственост на американскиот „Волмарт" е добар пример за супермаркет со правилна поставеност на влезниот надворешен дел од супермаркетот. Со поставеноста на специјалните бариери за влез и позицијата на шопинг-количките строго се запазува редот и движењето уште на влезот, со што се избегнува секаков хаос и безредие.

„Алди" 

Сличен пример на „Асда" наоѓаме и кај познатиот „Алди", кој на ист принцип го решава предниот дел на супермаркетот. Јасно е предвиден делот за влез во супермаркетот од страна на потрошувачите, пристапноста со автомобил, како и местото на шопинг-количките.
 
Повеќе можете да прочитате во електронското и печатеното издание на InStiore бр.11



 
 
 
 
back to top