IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 26.04.2018 || Domaine Lepovo Grand Cuvée светски шампион  |  Повторна продажба на имотот на компанијата „Малина“  |  „Хајнекен“ оствари солиден количински пораст  |  „Агрокор“ продолжува непречено да работи од 15 јули?  |  „П & Г“ презеде дел од портфолиото на „Мерк“ за 3,4 милијарди евра  |  „Гринјард“ бара снабдувачи во Македонија  |  „Сите сити“ - нов систем за донирање вишок храна  |  Медицинска опрема од „Жито лукс“ за четири болници  |  Во „Веро“ - Тафталиџе бесплатен паркинг 30 минути  |  „Млин и пекара Љубаче“ со нова инвестиција  |  Natur Premium пристигнува на македонскиот пазар  |  „Монделез“ вложува 90 милиони евра во „фабрика на иднината“  |  „Рамстор“ го отвори 25.маркет  |  „Хенкел“ отвори нова фабрика Somat во Крушевац  |  „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра  |  „Карфур“ ги отвори првите пунктови испорака за пешаци  |  „Персу“ ги повика локалните производители да соработуваат  |  „Кимберли Кларк“ ќе го проширува капацитетот во Алабама  |  „Витамин“ на саемот во Мостар  |  Владимир Косијер нов генерален директор на „Пивара Скопје“  |   ||
   

За маркетите: Поголемо задоволство и профитабилност

25.10.2012
Со ефективна In-Store комуникација
 
Поголемо задоволство и профитабилност
 
Според најновата статистика околу 70% од купувачите одлуката за купување ја прават во моментот на пазарење, односно на местото на продажба – продавница. Затоа, поставувањето на ефективна in-store комуникација со клиентите е од витално значење за клиентот, а исто така и за трговецот.

 
Пишува: М-р Билјана Костов Жежовска – извршен директор на „Маркето Солутионс"

Постојат повеќе агли од кои може да се дефинира местото на продажба, за некои тоа е место каде што клиентот е дојден да купи производ, за други, пак, клучна точка каде што се одвива размената, а за трети последна шанса за да се потсети или да се привлече вниманието на купувачот. Многу е погрешно доколку фокусот е ограничен само на фактот дека местото на продажба е место на размена на стоки за пари. Во овој случај задоволството на клиентите е на ниско ниво, бидејќи очекуваат многу повеќе.

Да почнеме најнапред од моментот кога купувачот се упатува кон влезот на продажното место. Иако постојат повеќе теории за односот на купувачот, сите се сложни со единствен заклучок дека првиот впечаток го одредува прифаќањето, односно потенцијалниот купувач. Од особено значење е дека клиентот уште од почетокот добива атрактивна слика за одредени производи или, пак, ја добива правата информација веднаш на удар.

Во овој правец постојат различни видови на флексибилни решенија како што се: снап-рамките, самостоечките дисплеи, банерите и многу други слични производи со кои вниманието на купувачот е концентрирано уште од влезот. Замислете дека земате количка за пазарување на паркингот пред супермаркетот и на кабината здогледувате атрактивен постер на кои стои информација дека омилениот производ можете да го набавите за половина цена. Се движите кон влезот на маркетот и на вратата здогледувате табла што вели дека овој маркет е отворен и во недела, го вртите погледот и гледате банер што означува нов производ.

Да ја предвидиме обратната ситуација, продолжувате внатре во супермаркет, вадите список на артикли што треба да ги набавите и не знаете каде да се упатите, а времето ви е кратко. Да се прашаме што се случува во вашата свест како купувач? Секако незадоволство од тоа што оставате на случајноста да наидете во посакуваната секција или на среќа да наидете на персонал за да прашате каде е поставено она што го барате. Времето одминува, а напнатоста расте – дали повторно ќе пазарувате во овој супермаркет?
 
Прочитајте повеќе во електронското и печатеното издание на InStore број 1

 
 
 
 
back to top