IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 16.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

За маркетите: Невиденото останува непродадено

26.12.2012
Важноста на рафтот како продажна алатка
 
Невиденото останува непродадено
 
Кога една компанија сериозно размислува за стимулирање на продажбата во малопродажните синџири, потребно е фокусот да го насочи на рафтот, односно на комуникацијата на рафт, што може да ја зголеми продажбата и до 35% според најновите светски истражувања.

Пишува: М-р Билјана Костов-Жежовска, извршен директор на „Маркето Солутионс"

За да сфатиме колку еден производ е битен особено за производителот не треба да го изоставиме фактот дека производот поминува низ процес што почува од едноставно генерирање идеи, скрининг, развој на производ, негово тестирање и на крајот лансирање на пазарот, односно влез на производот во маркетот и негово позиционирање на рафт. Токму тука почнува борбата за продажба што е предизвик за секој маркетинг-менаџер. Како да се направи мојот производ видлив, атрактивен за купувачот и како да го одбере токму него се најчесто поставувани прашања, за кои одговорот лежи во комуникацијата на рафтот.

Колку е битно производот да биде виден?

Во пракса, секоја компанија има сериозна дилема околу правилната распределба на маркетинг-буџетот со цел да се постигне очекуваното или, пак, повеќе од очекуваното. За да навлеземе подлабоко во оваа одлука го земам за пример маркетот како сè уште единствено место за секојдневно пазарење. Сведоци сме дека денес премногу производи се изложени на еден рафт во супермаркет. Да се прашаме дали сите тие производи ќе ги видиме при пазарење?

Во просек, две-третини од производите во супермаркетот остануваат невидени. Затоа, најдобриот начин за да биде еден производ продаван е да биде виден, а невиденото едноставно останува непродадено. Во овој контекст една професор по маркетинг дава кратка, но мудра изрека: „Ако не си Coca-Cola, тогаш мораш да направиш да бидеш виден на рафт".

Секој производ во маркетот добива своја позиција на рафтот. Од најразлични причини производот може да се најде најдолу или најгоре на рафтот со што неговото место се третира како неатрактивно. Во принцип, тоа е вистина, но денес се применуваат голем број решенија или додатоци за рафт со кои производите стануваат впечатливи. Целта на производителот не е секогаш неговиот производ да биде само виден, туку некогаш целта е да се истакне одредена информација за производот од типот: нов производ, намалување, подарок, квалитет, наградна игра и слично.

Прочитајте повеќе во електронското и печатеното издание на InStore број 3

 
 
 
 
back to top