IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 24.01.2018 || „Карлсберг“ мора да плати пазарна цена за уделот во „Хабеко“  |  Норвешкиот амбасадор ја посети фабриката „Књаз Милош“  |  И „Сеинсберис“ ќе крати менаџерски позиции  |  „Карфур“ ја објави визијата за 2022 година  |  „Амазон“ ги објави 20 потенцијални локации за новото седиште  |  „Теско“ затвора 1.700 менаџерски работни места  |  Мрежата на „Профи“ достигна 700 објекти  |  „АЦ фуд“ го купува последниот дел од имотот на „Агрокомерц“  |  „Шпар“ - Словенија ја претстави онлајн-продавницата  |  Отворен е првиот „Амазон гоу“ за потрошувачите  |  Промоција на Fuzetea, бренд достапен и на македонскиот пазар  |  Нов „Алди-М плус“ во Гевгелија  |   „Бивода“ планира извоз во Македонија и во Грција  |  Престижен орден од Финска за Светозар Јаневски  |  „Мигрос“ останува лидер, најголем скок во интернет-каналот  |  „Биедронка“ станува сè посилна  |  „Тривит“ ги презеде постројките на пекарницата „Алимпије“  |  „Плодине“ го отворија 81. продажен центар   |  „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |   ||
   

За маркетите: Колички и кошници

09.03.2013
Иницијален фактор за задоволството на потрошувачите
 
Колички и кошници
 
Иако потрошувачот го купува производот, а не количката или кошницата, сепак тие играат значајна улога во процесот на пазарење, односно влијаат врз потрошувачката на производите, лојалноста на клиентите и имиџот на супермаркетот.


Автор: М-р Билјана Костов Жежовска, извршен директор на „Маркето Солутионс"

Факт е дека, во зависност од потребите и навиките, постојат различни профили на потрошувачи кои пазаруваат во супермаркетите. Едни влегуваат за големо периодично пазарење, други, пак, влегуваат за два/три продукта, трети за два/три продукта, но излегуваат со повеќе, додека четврти влегуваат само од љубопитност итн. Токму во ова издание сакам да потенцирам дека за секој тип купувач потребна е соодветна погодност при пазарење доколку супермаркетот се стреми да биде позициониран како најдобро место за пазарење.

Какви колички и кошници се користат денес?

Кога велам погодности за пазарење мислам на количките и кошниците за шопинг што се иницијални во светот на секојдневното пазарување. Шопинг-количките ги има во најразлични форми и димензии, почнувајќи од мали и функционални до големи и габаритни колички за поголема намена. Во последните години сè позастапена е новата генерација на шопинг-колички, целосно изработени од пластика достапни во најразлични дизајни и бои. Во светски рамки, истражувањата докажуваат дека овој тип шопинг-колички се користат на места каде што има екстремни климатски услови со многу дожд, снег и влага, каде што металните колички страдаат од оксидација. Поради не’рѓосувачкото својство, векот на овие колички е трипати подолг, отколку на металните колички. Освен тоа, оваа генерација на шопинг-колички има и други придобивки: уникатен дизајн, различни бои, лесни се за управување, бесшумни, нивното одржување е намалено, пластиката се рециклира итн. Слично како и количките, така и кошниците денес се достапни со најразлични дизајни и големини, согласно потребите на потрошувачите. Сè почести се подвижните кошници со телескопска рачка, што се попрактични во споредба со рачните кошници во поглед на носивоста на тежината кај купувачите.
 
Прочитајте повеќе во печатеното и електронското издание на InStore бр.5


 
 
 
 
back to top