IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 26.04.2018 || Domaine Lepovo Grand Cuvée светски шампион  |  Повторна продажба на имотот на компанијата „Малина“  |  „Хајнекен“ оствари солиден количински пораст  |  „Агрокор“ продолжува непречено да работи од 15 јули?  |  „П & Г“ презеде дел од портфолиото на „Мерк“ за 3,4 милијарди евра  |  „Гринјард“ бара снабдувачи во Македонија  |  „Сите сити“ - нов систем за донирање вишок храна  |  Медицинска опрема од „Жито лукс“ за четири болници  |  Во „Веро“ - Тафталиџе бесплатен паркинг 30 минути  |  „Млин и пекара Љубаче“ со нова инвестиција  |  Natur Premium пристигнува на македонскиот пазар  |  „Монделез“ вложува 90 милиони евра во „фабрика на иднината“  |  „Рамстор“ го отвори 25.маркет  |  „Хенкел“ отвори нова фабрика Somat во Крушевац  |  „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра  |  „Карфур“ ги отвори првите пунктови испорака за пешаци  |  „Персу“ ги повика локалните производители да соработуваат  |  „Кимберли Кларк“ ќе го проширува капацитетот во Алабама  |  „Витамин“ на саемот во Мостар  |  Владимир Косијер нов генерален директор на „Пивара Скопје“  |   ||
   

За маркетите: Цената – импулс за купување

04.02.2013
Како до зголемување на потрошувачката?

Цената – импулс за купување

Атрактивното означување на цената или на информацијата претставува иницијален стимулатор за потрошувачката. Кога тие се прикажани професионално се создава поволен и позитивен впечаток во продажното место.

Пишува: М-р Билјана Костов Жежовска, извршен директор на „Маркето Солутионс"

Продажбата денес не е ограничена само на размена на стокa за пари. Потрошувачите бараат јасно и атрактивно означување на цените и на сродните информации за производот за да им помогне да го направат својот избор брзо и самоуверено. Факт е дека малопродажните синџири прават сè поголем напор за одржување и подобрување на шопинг-искуството за потрошувачите.

Цената и информацијата за производот се важен импулс за купување. Тоа значи дека атрактивното означување на цената или на информацијата претставува иницијален стимулатор за потрошувачката. Кога тие се прикажани професионално се создава поволен и позитивен впечаток во продажното место.

Во минатиот текст говорев за рафтот и за неговата правилна подреденост, каде што ги споменав профилите за цени како иницијален додаток во малопродажното место. Главен фокус во овој број ќе бидат професионалните решенијата за истакнување на цените, како и на другите вредности на производите.
 
Која е примената на решенијата за етикетирање?

Сведоци сме дека во продажните места на секаков начин се застапени етикетите и дека без нив пазарењето би било незамисливо. Етикетите се концизно објаснување за производите. Етикетите се познати како метод за разлика што му помага на потрошувачот да препознае еден производ од друг. Едноставно кажано, етикетите се видливи носители на информации и директно средство за размена на информации за производот помеѓу потрошувачите и продавачите.

Потребата од етикети е широка и корисна за производи од секаков тип, но кога зборуваме за користењето етикети во маркетите ги земаме предвид алатките за рачно етикетирање со кои се постигнуваат одредени предности.

Обележувањето цени со помош на алатките за рачно етикетирање се прави на брз и флексибилен начин. Тоа значи дека овие решенија ја олеснуваат работата на продажниот персонал и ги заменуваат сите „квазирешенија" за рачно испишување со професионално обележување на цените. Често ги сретнуваме овие етикети на производите во помалите маркети или, пак, на места каде што производите се слободно изложени со цел потрошувачот веднаш да ја увиди бараната цена. Од аспект на потрошувачот задоволството расте бидејќи бараната информација ја има „во рака".

Прочитајте повеќе во печатеното и електронското издание на InStore бр.4

 
 
 
 
back to top