IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 16.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

За маркетите: Цената – импулс за купување

04.02.2013
Како до зголемување на потрошувачката?

Цената – импулс за купување

Атрактивното означување на цената или на информацијата претставува иницијален стимулатор за потрошувачката. Кога тие се прикажани професионално се создава поволен и позитивен впечаток во продажното место.

Пишува: М-р Билјана Костов Жежовска, извршен директор на „Маркето Солутионс"

Продажбата денес не е ограничена само на размена на стокa за пари. Потрошувачите бараат јасно и атрактивно означување на цените и на сродните информации за производот за да им помогне да го направат својот избор брзо и самоуверено. Факт е дека малопродажните синџири прават сè поголем напор за одржување и подобрување на шопинг-искуството за потрошувачите.

Цената и информацијата за производот се важен импулс за купување. Тоа значи дека атрактивното означување на цената или на информацијата претставува иницијален стимулатор за потрошувачката. Кога тие се прикажани професионално се создава поволен и позитивен впечаток во продажното место.

Во минатиот текст говорев за рафтот и за неговата правилна подреденост, каде што ги споменав профилите за цени како иницијален додаток во малопродажното место. Главен фокус во овој број ќе бидат професионалните решенијата за истакнување на цените, како и на другите вредности на производите.
 
Која е примената на решенијата за етикетирање?

Сведоци сме дека во продажните места на секаков начин се застапени етикетите и дека без нив пазарењето би било незамисливо. Етикетите се концизно објаснување за производите. Етикетите се познати како метод за разлика што му помага на потрошувачот да препознае еден производ од друг. Едноставно кажано, етикетите се видливи носители на информации и директно средство за размена на информации за производот помеѓу потрошувачите и продавачите.

Потребата од етикети е широка и корисна за производи од секаков тип, но кога зборуваме за користењето етикети во маркетите ги земаме предвид алатките за рачно етикетирање со кои се постигнуваат одредени предности.

Обележувањето цени со помош на алатките за рачно етикетирање се прави на брз и флексибилен начин. Тоа значи дека овие решенија ја олеснуваат работата на продажниот персонал и ги заменуваат сите „квазирешенија" за рачно испишување со професионално обележување на цените. Често ги сретнуваме овие етикети на производите во помалите маркети или, пак, на места каде што производите се слободно изложени со цел потрошувачот веднаш да ја увиди бараната цена. Од аспект на потрошувачот задоволството расте бидејќи бараната информација ја има „во рака".

Прочитајте повеќе во печатеното и електронското издание на InStore бр.4

 
 
 
 
back to top