IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 20.07.2018 || „Луксол“ повторно работи  |  Трговски vs А-брендови  |  „Волмарт“ се повлекува од јапонскиот пазар  |   Нови бензиски пумпи на КТЦ  |  Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |   ||
   

Светски трговец: Работењето на „Теско“ на домашниот и на меѓународниот пазар

26.11.2012
Работењето на „Теско" на домашниот и на меѓународниот пазар
 
Уште еден слободен период
 
„Планет Ритеил" константно обезбедува ажурирани прегледи на најновите трендови и на развојот на целиот трговски сектор. Во оваа пригода ви го претставуваме ексклузивниот извештај за работењето на третиот трговски синџир во светот, во периодот од февруари до септември.
 
 
Овој наш извештај дава длабок преглед на работењето на „Теско", кој е трет по големина синџир во светот. Во оваа сеопфатна презентација, ги идентификувавме очекувањата за наредниот период, земајќи го предвид домашното и меѓународното работење. Нашиот единствен пристап е базиран на примарните истражувања, вклучувајќи и голем број на ексклузивни посети во продавниците.
 
Очекувања 

 На целата групација ѝ претстои уште еден солиден период на работење, но тешките услови полека доаѓаат до меѓународните нивоа.

•Се очекуваат знаци на стабилизација на домашниот пазар, благодарение на инвестицијата во малопродажните објекти.
 
•На меѓународно ниво предвидени се скромни влијанија на новото законодавство во Јужна Кореја, во врска со работното време на продавниците. Локалните власти сега се во можност да спроведат затворање на продавниците два дена месечно и да го ограничат времето на отворање на продавниците.
 
•Во Кина, „Теско" го губи замавот поради планираното затворање на четири непрофитабилни сајтови. Како резултат, очекуваме многу повнимателен пристап при избор на сајтови во другата половина.

•Во Индија, плановите за развој на форматот кеш & кери остануваат на чекање, бидејќи трговецот се фокусира на изградбата на синџирот хипермаркети „Стар Базар" во соработка со „Трент" – трговското оружје на компанијата „Тата Груп". Сепак, веруваме дека најавените измени во врска со правилата за директни странски инвестиции во Индија ќе ги разгорат инвестициите на „Теско", штом ќе се средат проблемите на домашен терен.

•Генерално, остануваме сигурни во способноста на „Теско" да продолжи со проектот во Обединетото Кралство, но се плашиме дека ќе го загуби замавот на некои меѓународни пазари. Во таа смисла, очекуваме дека Азија ќе стане многу позначаен регион за групацијата со продажба од 23 милијарди фунти (35,7 милијарди долари) до 2017 година.


Прочитајте повеќе во електронското и печатеното издание на InStore број 2



 
 
 
 
back to top