IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 24.01.2018 || „Карлсберг“ мора да плати пазарна цена за уделот во „Хабеко“  |  Норвешкиот амбасадор ја посети фабриката „Књаз Милош“  |  И „Сеинсберис“ ќе крати менаџерски позиции  |  „Карфур“ ја објави визијата за 2022 година  |  „Амазон“ ги објави 20 потенцијални локации за новото седиште  |  „Теско“ затвора 1.700 менаџерски работни места  |  Мрежата на „Профи“ достигна 700 објекти  |  „АЦ фуд“ го купува последниот дел од имотот на „Агрокомерц“  |  „Шпар“ - Словенија ја претстави онлајн-продавницата  |  Отворен е првиот „Амазон гоу“ за потрошувачите  |  Промоција на Fuzetea, бренд достапен и на македонскиот пазар  |  Нов „Алди-М плус“ во Гевгелија  |   „Бивода“ планира извоз во Македонија и во Грција  |  Престижен орден од Финска за Светозар Јаневски  |  „Мигрос“ останува лидер, најголем скок во интернет-каналот  |  „Биедронка“ станува сè посилна  |  „Тривит“ ги презеде постројките на пекарницата „Алимпије“  |  „Плодине“ го отворија 81. продажен центар   |  „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |   ||
   

Светски трговец: „Магнит“ - Фокус на форматите и органските мрежи

09.03.2013
Рускиот трговски синџир „Магнит" во 2012 година двојно го зголеми профитот, на 807 милиони долари, во споредба со 2011 година. Компанијата достигна нето-профитна маргина од 5,56 отсто, додека маргината на некоригираниот профит (EBITDA) порасна на 10,56 отсто. Нето-приходот во фискалната 2012 година порасна за 33,6 отсто, на 14,479 милијарди долари, со што „Магнит" станува најуспешниот прехранбен синџир во Русија и еден од синџирите со најголем профит во Европа.
 
Поглед на минатото

„Магнит" својата развојна стратегија ја засноваше на форматите како што се супермаркети и маалски дуќани, особено во помалите градови. Во последните неколку години лидер е во прехранбениот сектор во Русија и трговец што забележа најголем пораст од 2010 година. Оствари подобри резултати од „Х5 Ритеил Груп" и „Ошан", со годишен пораст за 10 отсто поголем од својата конкуренција.

Компанијата за две години отвори повеќе од 2.800 објекти, тројно повеќе од „Х5 Ритеил Груп". Во исто време е најпрофитабилен трговец во Русија, со нето-профитна маргина од 4,3 отсто (2010), 3,6 отсто (2011) и 5,6 отсто (2012).

Во што е тајната на успехот?

„Магнит" својот развој не го почна во метрополите и во ритеил центрите како Москва и Санкт Петербург, туку својата продажна мрежа ја градеше во „родното место" Краснодар и во околината на овој јужен регион. На почетокот се чинеше дека стратегијата беше осудена на пропаст со оглед на тоа што потрошувачите во Москва и Петербург трошеа значително повеќе средства од оние во јужните делови.

Резултат

„Магнит" е на пат во наредните пет години да достигне ниво на продажба двојно поголема од „Ошан" и да стане втор по големина синџир хипермаркети во Русија. Силната експанзија на трговецот може да помогне да достигне 25 отсто од уделот на пазарот во некои од градовите, што е, според рускиот закон за трговија, најголем дозволен удел на одредена територија.

Меѓутоа, потпирањето на „Магнит" на приходот во помалите средини може да го повреди трговецот доколку се промени макроекономската околина во Русија.
 
Прочитајте повеќе во печатеното и електронското издание на InStore бр.5


 
 
 
 
back to top