IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 15.10.2018 || „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |  „Цедевита“ доби концесија за вода   |   ||
   

Светски Трговец: „Ошан“ - Водечки хипермаркет на пазарите во централна и источна Европа

07.02.2013
По преземањето на продавниците на „Реал" во централна и источна Европа, стана лидер на пазарот во Полска, тројно го зголеми бројот на продавници во Романија, влезе на нови подрачја во Русија... Стана силен конкурент на „Карфур" во Полска и Романија, а во Русија стекна огромна предност над „Волмарт".

„Ошан" е меѓународен трговски синџир со седиште во Франција и со операции во Европа и Азија, во приватна сопственост на семејството Мулиез. Познат е по својот концепт на големи хипермаркети. „Ошан" тежнее кон проширување на меѓународните пазари токму низ овој концепт. Кога ќе се воспостави присуството на некој од пазарите, следен чекор е отворање на нови супермаркети. Инаку, на повеќето пазари, овие супермаркети се ребрендирани во маркети „Симпли". Сите супермаркети „Атак" во Франција, „Сма" во Италија, „Елеа" во Полска и „Сабеко" во Шпанија се ребрендираа во „Симпли" до крајот на 2009 година.

Хипермаркетите „Ошан" нудат многу широк избор на прехранбени производи, односно генерално, стока за широка потрошувачка. Акцентот е ставен на промоција и на рефусна стока, така што „Ошан" стана познат и како маркет што нуди најголем асортиман на производи во цела Франција. Многу продавници во состав со нив имаат и специјални оддели што содржат производи по дисконтни цени со називот „самодисконтна зона". „Ошан" работи и во Кина и Тајван преку хипермаркетите „РТ Март".

По потпишувањето договор со групацијата „Метро", „Ошан" ги презема оперативните активности и недвижностите на компаниите-ќерки на „Метро", односно хипермаркетите „Реал" во Полска, Романија, Русија и Украина по цена од 1,1 милијарда евра (1,4 милијарди долари).

Прочитајте повеќе во електронското и печатеното издание на InStore бр.4

 
 
 
 
back to top