IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 24.01.2018 || „Амазон“ ги објави 20 потенцијални локации за новото седиште  |  „Теско“ затвора 1.700 менаџерски работни места  |  Мрежата на „Профи“ достигна 700 објекти  |  „АЦ фуд“ го купува последниот дел од имотот на „Агрокомерц“  |  „Шпар“ - Словенија ја претстави онлајн-продавницата  |  Отворен е првиот „Амазон гоу“ за потрошувачите  |  Промоција на Fuzetea, бренд достапен и на македонскиот пазар  |  Нов „Алди-М плус“ во Гевгелија  |   „Бивода“ планира извоз во Македонија и во Грција  |  Престижен орден од Финска за Светозар Јаневски  |  „Мигрос“ останува лидер, најголем скок во интернет-каналот  |  „Биедронка“ станува сè посилна  |  „Тривит“ ги презеде постројките на пекарницата „Алимпије“  |  „Плодине“ го отворија 81. продажен центар   |  „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |  „Фереро“ го купува американскиот кондиторски сегмент на „Нестле“  |  „Маркс & Спенсер“ го продаде бизнисот во Хонг Конг  |  „Лакталис“ повлекува 12 милиони пакувања млеко за бебиња  |  „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на „Марс“  |   ||
   

Светски Трговец: „Ошан“ - Водечки хипермаркет на пазарите во централна и источна Европа

07.02.2013
По преземањето на продавниците на „Реал" во централна и источна Европа, стана лидер на пазарот во Полска, тројно го зголеми бројот на продавници во Романија, влезе на нови подрачја во Русија... Стана силен конкурент на „Карфур" во Полска и Романија, а во Русија стекна огромна предност над „Волмарт".

„Ошан" е меѓународен трговски синџир со седиште во Франција и со операции во Европа и Азија, во приватна сопственост на семејството Мулиез. Познат е по својот концепт на големи хипермаркети. „Ошан" тежнее кон проширување на меѓународните пазари токму низ овој концепт. Кога ќе се воспостави присуството на некој од пазарите, следен чекор е отворање на нови супермаркети. Инаку, на повеќето пазари, овие супермаркети се ребрендирани во маркети „Симпли". Сите супермаркети „Атак" во Франција, „Сма" во Италија, „Елеа" во Полска и „Сабеко" во Шпанија се ребрендираа во „Симпли" до крајот на 2009 година.

Хипермаркетите „Ошан" нудат многу широк избор на прехранбени производи, односно генерално, стока за широка потрошувачка. Акцентот е ставен на промоција и на рефусна стока, така што „Ошан" стана познат и како маркет што нуди најголем асортиман на производи во цела Франција. Многу продавници во состав со нив имаат и специјални оддели што содржат производи по дисконтни цени со називот „самодисконтна зона". „Ошан" работи и во Кина и Тајван преку хипермаркетите „РТ Март".

По потпишувањето договор со групацијата „Метро", „Ошан" ги презема оперативните активности и недвижностите на компаниите-ќерки на „Метро", односно хипермаркетите „Реал" во Полска, Романија, Русија и Украина по цена од 1,1 милијарда евра (1,4 милијарди долари).

Прочитајте повеќе во електронското и печатеното издание на InStore бр.4

 
 
 
 
back to top