IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 18.07.2018 || Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |  „Нилсен“ именуваше нов раководител за Јадранскиот Регион  |  „Макпрогрес“ на „Summer Fancy Food Show“  |  „Перно Рикар“ ќе дистрибуира безалкохолен џин  |  Продажба на алкохолни пијалаци во секое време  |   ||
   

Светски Трговец: „Ошан“ - Водечки хипермаркет на пазарите во централна и источна Европа

07.02.2013
По преземањето на продавниците на „Реал" во централна и источна Европа, стана лидер на пазарот во Полска, тројно го зголеми бројот на продавници во Романија, влезе на нови подрачја во Русија... Стана силен конкурент на „Карфур" во Полска и Романија, а во Русија стекна огромна предност над „Волмарт".

„Ошан" е меѓународен трговски синџир со седиште во Франција и со операции во Европа и Азија, во приватна сопственост на семејството Мулиез. Познат е по својот концепт на големи хипермаркети. „Ошан" тежнее кон проширување на меѓународните пазари токму низ овој концепт. Кога ќе се воспостави присуството на некој од пазарите, следен чекор е отворање на нови супермаркети. Инаку, на повеќето пазари, овие супермаркети се ребрендирани во маркети „Симпли". Сите супермаркети „Атак" во Франција, „Сма" во Италија, „Елеа" во Полска и „Сабеко" во Шпанија се ребрендираа во „Симпли" до крајот на 2009 година.

Хипермаркетите „Ошан" нудат многу широк избор на прехранбени производи, односно генерално, стока за широка потрошувачка. Акцентот е ставен на промоција и на рефусна стока, така што „Ошан" стана познат и како маркет што нуди најголем асортиман на производи во цела Франција. Многу продавници во состав со нив имаат и специјални оддели што содржат производи по дисконтни цени со називот „самодисконтна зона". „Ошан" работи и во Кина и Тајван преку хипермаркетите „РТ Март".

По потпишувањето договор со групацијата „Метро", „Ошан" ги презема оперативните активности и недвижностите на компаниите-ќерки на „Метро", односно хипермаркетите „Реал" во Полска, Романија, Русија и Украина по цена од 1,1 милијарда евра (1,4 милијарди долари).

Прочитајте повеќе во електронското и печатеното издание на InStore бр.4

 
 
 
 
back to top