IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 20.04.2018 || „Млин и пекара Љубаче“ со нова инвестиција  |  Natur Premium пристигнува на македонскиот пазар  |  „Монделез“ вложува 90 милиони евра во „фабрика на иднината“  |  „Рамстор“ го отвори 25.маркет  |  „Хенкел“ отвори нова фабрика Somat во Крушевац  |  „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра  |  „Карфур“ ги отвори првите пунктови испорака за пешаци  |  „Персу“ ги повика локалните производители да соработуваат  |  „Кимберли Кларк“ ќе го проширува капацитетот во Алабама  |  „Витамин“ на саемот во Мостар  |  Владимир Косијер нов генерален директор на „Пивара Скопје“  |  „Амазон“ е во преговори со авио-превозникот „Азул“  |  „Домаќа трговина“ со ново место за пазарење  |  Клучно одобрување на „Бајер“ за „Монсанто“  |  „Витаминка“ го рестартира производството на Брилијант  |  Во Сплит отворен првиот супермаркет „Шпар гурмет“  |  Розовиот Kit Kat пристигнува и во Европа  |  „Млекарнa Целеиа“ забележа пораст од 9%  |  „Ошан“ лансира нов формат во Украина  |  „Мирана“ ја купи „Аронија здрава храна“  |   ||
   

Светски Трговец: „Ошан“ - Водечки хипермаркет на пазарите во централна и источна Европа

07.02.2013
По преземањето на продавниците на „Реал" во централна и источна Европа, стана лидер на пазарот во Полска, тројно го зголеми бројот на продавници во Романија, влезе на нови подрачја во Русија... Стана силен конкурент на „Карфур" во Полска и Романија, а во Русија стекна огромна предност над „Волмарт".

„Ошан" е меѓународен трговски синџир со седиште во Франција и со операции во Европа и Азија, во приватна сопственост на семејството Мулиез. Познат е по својот концепт на големи хипермаркети. „Ошан" тежнее кон проширување на меѓународните пазари токму низ овој концепт. Кога ќе се воспостави присуството на некој од пазарите, следен чекор е отворање на нови супермаркети. Инаку, на повеќето пазари, овие супермаркети се ребрендирани во маркети „Симпли". Сите супермаркети „Атак" во Франција, „Сма" во Италија, „Елеа" во Полска и „Сабеко" во Шпанија се ребрендираа во „Симпли" до крајот на 2009 година.

Хипермаркетите „Ошан" нудат многу широк избор на прехранбени производи, односно генерално, стока за широка потрошувачка. Акцентот е ставен на промоција и на рефусна стока, така што „Ошан" стана познат и како маркет што нуди најголем асортиман на производи во цела Франција. Многу продавници во состав со нив имаат и специјални оддели што содржат производи по дисконтни цени со називот „самодисконтна зона". „Ошан" работи и во Кина и Тајван преку хипермаркетите „РТ Март".

По потпишувањето договор со групацијата „Метро", „Ошан" ги презема оперативните активности и недвижностите на компаниите-ќерки на „Метро", односно хипермаркетите „Реал" во Полска, Романија, Русија и Украина по цена од 1,1 милијарда евра (1,4 милијарди долари).

Прочитајте повеќе во електронското и печатеното издание на InStore бр.4

 
 
 
 
back to top