IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 24.01.2018 || „Амазон“ ги објави 20 потенцијални локации за новото седиште  |  „Теско“ затвора 1.700 менаџерски работни места  |  Мрежата на „Профи“ достигна 700 објекти  |  „АЦ фуд“ го купува последниот дел од имотот на „Агрокомерц“  |  „Шпар“ - Словенија ја претстави онлајн-продавницата  |  Отворен е првиот „Амазон гоу“ за потрошувачите  |  Промоција на Fuzetea, бренд достапен и на македонскиот пазар  |  Нов „Алди-М плус“ во Гевгелија  |   „Бивода“ планира извоз во Македонија и во Грција  |  Престижен орден од Финска за Светозар Јаневски  |  „Мигрос“ останува лидер, најголем скок во интернет-каналот  |  „Биедронка“ станува сè посилна  |  „Тривит“ ги презеде постројките на пекарницата „Алимпије“  |  „Плодине“ го отворија 81. продажен центар   |  „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |  „Фереро“ го купува американскиот кондиторски сегмент на „Нестле“  |  „Маркс & Спенсер“ го продаде бизнисот во Хонг Конг  |  „Лакталис“ повлекува 12 милиони пакувања млеко за бебиња  |  „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на „Марс“  |   ||
   

Први виртуелни продавници eLakolije на „Универекспорт“ во Србија

18.12.2015
Лесно во набавка

Приреди: Ана Филиповиќ, ana@instore.rs

Бариерите меѓу реалниот и виртуелниот свет стануваат сè помали. Во прилог на тоа сведочат и виртуелните полици, што неодамна се појавија на станиците од градскиот превоз во Белград и во Нови Сад. Тоа се вистински продажни места, каде што може да купувате како да сте во продавница или во трговски центар. Потребна ви е само бесплатната апликација eLakolije.

„Универекспорт" се реши на овој инвентивен чекор за продажба по виртуелен пат, во соработка со неколку водечки компании од српскиот пазар. Од компанијата се решиле за овој потег, водени од желбата на потрошувачите во Србија да им понудат пријатно и едноставно купување, кое досега можеа да го искусат во некои од странските метрополи.

Виртуелните продавници на потрошувачите им овозможуваат да купуваат производи со мобилни телефони, со брза испорака на домашната адреса. Кога потрошувачот не е во можност да оди во набавка или сака да се ослободи од таа обврска, купувањето може да го направи преку eLakolije, на пат кон работното место или при прошетка. По атрактивни цени и со едноставен механизам, омилените брендови на потрошувачот лесно и бргу ќе стигнат на домашна адреса. Потребно е само потрошувачот со мобилниот телефон да го скенира кодот QR, или преку „Гугл плеј стор" да ја преземе апликацијата eLakolije и да продолжи да ја полни кошницата со омилените брендови, објаснува за InStore Оливера Ќирковиќ, заменик-директор за маркетинг во „Универекспорт".

Како што додаде таа, услугите на виртуелното купување пред неколку години беа резервирани за жителите на Кина и на Кореја, како земји со најголем број корисници на услугите на е-трговијата, а воедно и со најголем пораст. Денес, поголемиот број од големите трговски синџири од целиот свет и најголемите производители на стоки за широка потрошувачка се натпреваруваат на купувачите да им овозможат што е можно побрзо и поедноставно купување. Буквално – им ги сервираат производите на секој чекор, по виртуелен пат.

Соработката на компаниите на нашиот пазар, кои инвестираат во иновативноста и им ги донесуваат на потрошувачите светските брендови, е своевиден новитет во регионот, со оглед на тоа што во Србија досега постоеше само моделот „продавница до домот" (store to home). Благодарение на виртуелната продавница eLakolije, „Универекспорт" е во чекор со големиот трговски синџир „Теско", чешкиот „Мол" и со многу други синџири и производители, кои во понудата го имаат овој сервис, заклучува Ќирковиќ. 
 
Купување во виртуелната продавница eLakolije

Главни предности:

  • Нарачка на производи со мобилен телефон;
  • Без временски ограничувања;
  • Едноставно за употреба – едно кликнување за скенирање на баркодот на производот;
  • Искуство при купување како во супермаркетите;
  • Сигурност при плаќањето – при испораката на производите;
  • Можност за рекламација на производите.





 
 
 
 
back to top