IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 24.01.2018 || „Амазон“ ги објави 20 потенцијални локации за новото седиште  |  „Теско“ затвора 1.700 менаџерски работни места  |  Мрежата на „Профи“ достигна 700 објекти  |  „АЦ фуд“ го купува последниот дел од имотот на „Агрокомерц“  |  „Шпар“ - Словенија ја претстави онлајн-продавницата  |  Отворен е првиот „Амазон гоу“ за потрошувачите  |  Промоција на Fuzetea, бренд достапен и на македонскиот пазар  |  Нов „Алди-М плус“ во Гевгелија  |   „Бивода“ планира извоз во Македонија и во Грција  |  Престижен орден од Финска за Светозар Јаневски  |  „Мигрос“ останува лидер, најголем скок во интернет-каналот  |  „Биедронка“ станува сè посилна  |  „Тривит“ ги презеде постројките на пекарницата „Алимпије“  |  „Плодине“ го отворија 81. продажен центар   |  „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |  „Фереро“ го купува американскиот кондиторски сегмент на „Нестле“  |  „Маркс & Спенсер“ го продаде бизнисот во Хонг Конг  |  „Лакталис“ повлекува 12 милиони пакувања млеко за бебиња  |  „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на „Марс“  |   ||
   

Петар Васиќ: Пет совети за користење „Инстаграм“

13.10.2015
Следете ги чекорите за создавање и за градење вистински амбасадори на вашиот бренд...

Автор: Петар Васиќ, сопственик и директор, „Васиќ медиа"

  1. Поставувајте фотографии од производите/услугите!

Се занимавате со малопродажба? Фотографирајте ги новите производи, новите намени на старите производи (на пример, ако продавате пиво – чаша за пиво како вазна за цвеќе). Опциите како вашите производи можат да се користат на најдобар начин се одлична идеја за „Инстаграм". На тој начин создавате „кул" виртуелен излог, за сè што можете да понудите и да уредите како што сакате вие. Луѓето ќе дознаат повеќе за вашите производи, патем и за вашиот бизнис, и со тоа ќе почувствуваат дека веќе го „познаваат" вашиот бренд. Доколку нудите услуги, фотографиите од вашата работа и задоволните купувачи се одлична идеја за „собирање" заедница, која ќе биде заинтересирана за вашата дејност и која, полека, но сигурно, ќе стане заговорник и корисник на брендот.

  1. Покажете што се крие зад кулисите!

„Инстаграм" е одлична платформа за споделување видеосодржини. Покажете како изгледа вашиот производствен процес, снимете ги впечатоците на купувачите и нивното време поминато во вашата продавница. На пример, ако имате фризерски салон, може да го прикажете текот на процесот на фризирање, боите за коса што ги имате во понудата, кои се вашите омилени средства за коса или да ги замолите клиентите да кажат нешто за вашиот инстаграм-профил. На тој начин, вашите следбеници ќе имаат можност да ѕирнат во вашиот свет и подобро да разберат како функционира вашиот бизнис.

  1. Вработените – задолжително присутни!

На вработените гледајте како на ликови од мини-серија на интернет, во ваша режија. Инстаграм-следбениците ќе имаат можност да ги запознаат ликовите преку објавите и да развијат посебен однос кон нив и со нив. Освен тоа, тие ќе ја запознаат и културата на вашата компанија и ќе увидат дека имате близок и пријателски однос кон вработените. На тој начин, следбениците ќе се поврзат со вашиот бренд и ќе го ценат повеќе.

  1. Замолете ги купувачите/корисниците да учествуваат!

Секој бренд треба да се стреми кон развој на офлајн и онлајн-заедницата. Охрабрете ги своите купувачи да се вклучат во заедницата, да објават креативен хаштаг и повикајте ги да постираат слики од вашите производи или услуги. Обезбедете им простор каде што ќе можат да споделуваат содржини, меѓусебно да се запознаваат и да се поврзат. Така ќе создадете амбасадори на вашиот бренд, кои ќе ви бидат најголема промоција и поддршка.

  1. Креирајте ексклузивни понуди за вашите следбеници!

Создадете објави што ќе повикуваат на акција. На пример, секој што ќе испие пиво за 15 секунди и ќе го постави видеозаписот на „Инстаграм" со вашиот хаштаг – добива гајба пиво. На тој начин ќе создадете заедница, која се забавува и ужива во комуникацијата со вас. Така се градат вистинските амбасадори на брендот!


 
 
 
 
back to top