IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 24.01.2018 || „Карлсберг“ мора да плати пазарна цена за уделот во „Хабеко“  |  Норвешкиот амбасадор ја посети фабриката „Књаз Милош“  |  И „Сеинсберис“ ќе крати менаџерски позиции  |  „Карфур“ ја објави визијата за 2022 година  |  „Амазон“ ги објави 20 потенцијални локации за новото седиште  |  „Теско“ затвора 1.700 менаџерски работни места  |  Мрежата на „Профи“ достигна 700 објекти  |  „АЦ фуд“ го купува последниот дел од имотот на „Агрокомерц“  |  „Шпар“ - Словенија ја претстави онлајн-продавницата  |  Отворен е првиот „Амазон гоу“ за потрошувачите  |  Промоција на Fuzetea, бренд достапен и на македонскиот пазар  |  Нов „Алди-М плус“ во Гевгелија  |   „Бивода“ планира извоз во Македонија и во Грција  |  Престижен орден од Финска за Светозар Јаневски  |  „Мигрос“ останува лидер, најголем скок во интернет-каналот  |  „Биедронка“ станува сè посилна  |  „Тривит“ ги презеде постројките на пекарницата „Алимпије“  |  „Плодине“ го отворија 81. продажен центар   |  „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |   ||
   

Маркети „Туш“

19.04.2013
Историјат

- Од 1989 година, од мала локална продавница, „Туш" се развива во голема трговска мрежа, што денес е активна на пазарите во Словенија, Босна и Херцеговина и Македонија. Отворени се 240 трговски центри на „Туш" со над 4.000 вработени.

- Во Македонија , „Туш" го отвора првиот маркет во Штип на 14 мај 2008 година. Потоа се шири на пазарот во Куманово и Велес. Во трговските центри се отвораат голем број продавници на фирми-закупци, со кои се остварува висок степен на професионалност и успешност во работењето.

- Успешната работа на компанијата „Туш" се докажува со меѓународната награда World Finance 2012 Corporate Governance. Ова е важно признание за „Туш", за кој се изработи успешен стратешки деловен план до 2015 година. Наградата е потврда дека моделот на „Туш" во локалната и регионалната средина е глобално призната добра практика.

Држави: Словенија, Босна и Херцеговина, Македонија
Број на маркети: 240
Број на вработени: 4.000

Свежината и квалитетот во „Туш" се на прво место

Квалитетот на нашата услуга и свежата понуда се основа на работењето во маркетите „Туш". Купувачите очекуваат убав и тазе печен леб, свежо месо и риба, избрана понуда на деликатеси и богата понуда свежо овошје и зеленчук. Свежината и квалитетот се обезбедуваат со строги и константни контроли на сите процеси во целокупната понуда. Понудата во „Туш" носи најдобар однос помеѓу квалитетот и цените што ги очекува денешниот потрошувач.
 
Прочитајте повеќе во печатеното и електронското издание на InStore бр.6



 
 
 
 
back to top